Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biełsat TV coraz popularniejszy na Białorusi

(fot. pexels / pixabay.com / lic. CC0)

O istnieniu stacji Biełsat TV wie 32,1 proc. dorosłych mieszkańców Białorusi – wynika z badań przeprowadzonych przez Civitta Group Satio.

Z badań z maja br. wynika, że rozpoznawalność marki Biełsat TV w porównaniu z badaniami przeprowadzonymi w 2014 roku znacząco wzrosła. Przed trzema laty Biełsat TV oglądało 11,6 proc., a dziś jest to już 31,3 proc. Największy udział w widowni, bo aż 64,4 proc., mają osoby w grupie wiekowej 25-54 lat. Wśród oglądających stację zdecydowanie dominują osoby z wyższym wykształceniem, stanowią one 42 proc.
Badania sondażowe zostały przeprowadzone w dniach 20-31 maja 2017 roku przez pracownię Civitta Group Satio na próbie liczącej 3004 osoby powyżej osiemnastego roku życia.

(JOK, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MiniMini+ z aplikacją mobilną dla dzieci

Wodny Świat Rybki MiniMini (screen za YouTube.com)

"Wodny Świat Rybki MiniMini" to aplikacja kanału MiniMini+, dzięki której dzieci mogą się opiekować wirtualną rybą.

Aplikacja jest grą na zasadzie tamagochi, gdzie dziecko musi opiekować się Rybką MiniMini, dbając, żeby miała m.in. regularne posiłki i zabawy. Gra ma rozwijać zdolności manualne, ćwiczyć pamięć i edukować ekologicznie. Jest w niej też specjalna strefa rodzica z informacjami o MiniMini+ i NC+ Go.

Aplikacja jest darmowa i dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami Android lub iOS.

(JM, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo