Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kobiety stworzą internetowy serwis Agory - NewsMavens

(fot. Monoar / pixabay.com / lic. CC0)

"NewsMavens. Women choose the news" to nowy projekt redakcji "Wysokich Obcasów" (Agora SA).

- Trwa właśnie rekrutacja redaktorek oraz partnerów wydawniczych z krajów Unii Europejskiej - informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory SA. Do współpracy przy tworzeniu serwisu NewsMavens oprócz dziennikarek „Gazety Wyborczej” (Agora) udało się już pozyskać współpracowniczki z: „The Irish Times”, austriackiego „Der Standard”, słowackiego „Dennika N” oraz włoskiego „MicroMega”. Odpowiada za niego Zuzanna Ziomecka, która do niedawna kierowała serwisem Wysokieobcasy.pl.

- Twórcy projektu dostrzegli trzy podstawowe problemy współczesnych mediów: nadmiar informacji, które można codziennie znaleźć w internecie; fakt, że wśród decydentów w newsroomach kobiety stanowią mniejszość; oraz to, że europejskie serwisy są zdominowane przez newsy z państw anglojęzycznych. NewsMavens będzie poszukiwał odpowiedzi na te problemy – informuje Nina Graboś.

W serwisie NewsMavens dziennikarki z różnych europejskich wydawnictw codziennie będą publikować rekomendacje najciekawszych treści ze swoich krajów. Projekt otrzymał dofinansowanie od Google w ramach drugiej rundy programu Digital News Initiative.

(EMKA, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Radio" najpopularniejszym filmem w czerwcu na polskim YouTube

"Radio" (Screen za YouTube.com)

W czerwcu br. na polskim YouTube najpopularniejszym polskojęzycznym materiałem było "Radio", parodia piosenki Enrique Iglesiasa - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

Film "Radio" (parodia Enrique Iglesiasa "Subeme La Radio") został opublikowany 6 czerwca br. na kanale Letni, chamski podryw. Film tylko w czerwcu br. miał 10,61 mln odsłon, 5,71 tys. komentarzy i 206,67 tys. polubień. Na drugim miejscu był "DresMasters – Drespacito" (kanał: Marcin Malczynski) – 2,54 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Fidget spinner za 200 zł" (kanał: Blowek) – 2,24 mln odsłon. Najpopularniejszy kanał wciąż ma Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,49 mln subskrypcji. Na kolejnych pozycjach w czerwcu są: Blowek – 2,95 mln, AbstrachujeTV – 2,76 mln i Rezigiusz – 2,70 mln.

Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów miał Tvn.pl – 509,13 tys. Na kolejnych miejscach znalazły się: Disney Channel Polska – 321,65 tys. i Disney Junior Polska – 239,57 tys. W czerwcu najwięcej wyświetleń miały: Tvn.pl – 65,51 mln, TVN Series – 13,11 mln i TVN Talent Show – 12,44 mln.
W kategorii kanałów związanych z prasą najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 102 tys., "Ale Historia" – 59 tys., "Auto Świat" – 45 tys.

(JOK, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo