Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Stopa za Grzegorza Kanię dyrektorem finansowym Grupy Onet-RASP

Krzysztof Stopa (fot. materiały prasowe)

16 października br. Krzysztof Stopa, dotychczasowy dyrektor finansowy grupy mediowej IPG Mediabrands Poland, zostanie dyrektorem finansowym (CFO) Grupy Onet-RASP. Zastąpi Grzegorza Kanię, który odchodzi z Grupy.

- Coś się kończy, coś się zaczyna. Ze względu na długi okres wypowiedzenia nie mogę jeszcze ujawnić dalszych planów zawodowych, ale nie zmieniam drastycznie branży. Wykonałem wszystkie zadania, które przed sobą postawiłem, między innymi przywrócenie rentowności tytułów prasowych, integrację zespołów księgowości, zakończyliśmy przejmowanie Onetu i proces integracji Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Mój następca może się teraz skupić na zarządzaniu, realizowaniu strategii, a ja z chęcią skupię się na nowych wyzwaniach. Zostawiam firmę w dobrych rękach, znam Krzysztofa Stopę z pracy w PwC - mówi Grzegorz Kania.

Krzysztof Stopa był CFO w IPG Mediabrands od 2012 roku i odpowiadał tam za dział finansowy, IT, HR i administrację. Wcześniej związany był z firmą farmaceutyczną Genzyme Polska (jako dyrektor finansowy na Europę Północną i Środkową), brokerem ubezpieczeniowym Marsh (jako dyrektor finansowy na Europę Środkową i Wschodnią i kontroler finansowy na region Polski i krajów bałtyckich). Karierę zawodową rozpoczął w działach audytu i doradztwa finansowego w PwC w Polsce i Londynie.

Grzegorz Kania został dyrektorem finansowym Grupy Onet-RASP w styczniu 2012 roku, a od 2014 roku był członkiem zarządu Grupy. Wcześniej był związany z grupą kapitałową BLStream (jako dyrektor finansowy), UPC Polska (jako wicedyrektor finansowy) i Shellem (jako CEE supply & distribution finance deputy controller). Karierę rozpoczął w PwC, specjalizując się w usługach doradztwa i audytu dla podmiotów z sektora nowych technologii, mediów i rozrywki.


(JM, 14.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Mulenga dyrektorem operacyjnym w Isobar Poland Group

Magdalena Mulenga została operations directorem w Isobar Poland Group (fot. materiały prasowe)

Magdalena Mulenga została operations directorem w Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska).

Przez ostanie trzy lata Mulenga była client service directorem, a także zasiadała w zarządzie należącej do grupy agencji iProspect. Była również zaangażowana w proces akwizycji spółki Marketing Wizards. Wcześniej pracowała w agencji Fast White Cat jako dyrektor operacyjny.

W Isobar Poland Group będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz za integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar. „Dołączenie Magdy do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach” - komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.

(IKO, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo