Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejny wniosek do Trybunału Konstytucyjnego w sprawie ustawy krajobrazowej

(fot. PublicDomainPictures / pixabay.com / lic. CC0)

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej złożyła wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie zgodności z Konstytucją RP ustawy krajobrazowej.

Ustawa krajobrazowa weszła w życie we wrześniu 2015 roku. Zgodnie z nią samorządy mają same decydować, gdzie mogą być rozlokowane reklamy zewnętrzne, a także pobierać za nie opłaty, które ostatecznie zasilą ich budżet. Branża outdooru od początku nie jest zadowolona z zapisów ustawy.

W ostatnich miesiącach OIGRW zaprezentowała propozycje rozwiązań dla projektów uchwał krajobrazowych w kilku dużych miastach (w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie i Wrocławiu). Na początku lipca br. organizacja zaskarżyła ustawę do Trybunału Konstytucyjnego, bo zdaniem jej prawników narusza ona prawo własności, prawa nabyte i jest sprzeczna z zasadą, że prawo nie działa wstecz.

Dlaczego dopiero teraz organizacja składa wniosek do TK? - Trwało to tak długo, ponieważ potrzebowaliśmy analizy prawnej – mówi Joanna Hutnik, prezes OIGRW.

Już dwa lata temu wniosek do TK o zbadanie konstytucyjności zapisów ustawy krajobrazowej złożył Związek Pracodawców Business Centre Club.

(IKO, 14.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kate Moss wystąpi w reklamach Reserved

Kate Moss występowała m.in. w kampanii szwedzkiej marki odzieży H&M

Modelka Kate Moss będzie twarzą kampanii reklamowej marki Reserved (LPP) -  wynika z ustaleń "Presserwisu".

Kate Moss ma wystąpić w kampanii reklamowej Reserved, planowanej na jesień br. Informacje o udziale Kate Moss w kampanii potwierdziła nam Małgorzata Kralkowska z działu prasowego LPP, ale nie ujawnia żadnych szczegółów. Kampania z udziałem modelki ma być realizowana przez dział marketingu Reserved, bez udziału agencji reklamowej.

Ostatnie działania reklamowe Reserved z marca br. to było nagranie do internetu z młodą, atrakcyjną Amerykanką Dee Dee, która szukała Wojtka z Polski.

Kate Moss wspierała swoim wizerunkiem takie marki, jak: Rimmel, Burberry, Yves Saint Laurent, H&M, Virgin Mobile, Chanel, Christian Dior.

(AMS, 18.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo