"Car" debiutuje na polskim rynku jako wydanie specjalne "Auto Moto"
"Car Polska" ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. (fot. materiały prasowe)
We wtorek 4 lipca do sprzedaży trafiło pierwsze wydanie magazynu "Car Polska" (Wydawnictwo Bauer), wydawanego na licencji brytyjskiego miesięcznika "Car".
"Car Polska" pojawiło się na rynku jako wydanie specjalne miesięcznika "Auto Moto" i przez jego zespół zostało przygotowane. Z jaką częstotliwością będzie ukazywać się magazyn? - Nie określamy na razie - informuje Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media.
"Car Polska" ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. Będzie mieć 124 strony i kosztować 9,99 zł.
"Car", wydawany przez koncern Bauer Media, ukazuje się w kilkunastu krajach, m.in. w Anglii, Chinach, Brazylii, Hiszpanii, Japonii i Rosji.
(KOZ, 04.07.2017)