Youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy rywalizują w kampanii mBanku
Głównym elementem komunikacji jest strona konkursowa Starciewkarcie.pl
mBank rozpoczął kampanię „Starcie w karcie”, w której youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową.
W komunikacji podkreślono, że na karcie debetowej mBanku można zamieścić własnoręcznie zaprojektowaną grafikę bądź zdjęcie. W ramach kampanii Blowek i Ajgor Ignacy rywalizują ze sobą na liczbę projektów kart stworzonych przez swoich fanów. Jak dotąd zgłoszono już łącznie ponad 51 tys. projektów. Ich autorzy wystąpią w filmach yuotuberów. Działania promocyjne prowadzone są także na kanałach społecznościowych influencerów i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Za przygotowanie strategii, kreacji, realizację projektu i aktywację „Starcie w karcie” odpowiada agencja Grey. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.
(IKO, 21.06.2017)