Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy rywalizują w kampanii mBanku

Głównym elementem komunikacji jest strona konkursowa Starciewkarcie.pl

mBank rozpoczął kampanię „Starcie w karcie”, w której youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową.

W komunikacji podkreślono, że na karcie debetowej mBanku można zamieścić własnoręcznie zaprojektowaną grafikę bądź zdjęcie. W ramach kampanii Blowek i Ajgor Ignacy rywalizują ze sobą na liczbę projektów kart stworzonych przez swoich fanów. Jak dotąd zgłoszono już łącznie ponad 51 tys. projektów. Ich autorzy wystąpią w filmach yuotuberów. Działania promocyjne prowadzone są także na kanałach społecznościowych influencerów i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Za przygotowanie strategii, kreacji, realizację projektu i aktywację „Starcie w karcie” odpowiada agencja Grey. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

(IKO, 21.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.