Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Projekt Lady", "Fakty" i "Kuchenne rewolucje" to najdroższe pozycje w cenniku TVN

"Projekt Lady" prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego TVN na lipiec br. Najdroższą pozycją w cenniku jest druga edycja programu "Projekt Lady".

Za 30-sekundowy spot przy programie "Projekt Lady", który emitowany jest w poniedziałki o 20.55, trzeba zapłacić maksymalnie 26,2 tys. zł (wszystkie ceny netto) – o 11 proc. więcej, niż przed rokiem. W lipcu drogie będą też niedzielne "Fakty" – ceny sięgają 26,1 tys. zł (wzrost o 7 proc.) oraz powtórki "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler emitowane w czwartki o 20.55 – 25,5 tys. zł (o 4,5 proc. więcej, niż rok temu).

(KOZ, 19.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.