Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Scholz & Friends z kampanią "Plush Romeo"

(fot. Screen z Youtube)

Polkomtel rozpoczął kampanię marki Plush, w której promuje oferty Plush na Kartę i Plush ABO.

Press

Kampania "Plush Romeo" prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w internecie, a także w kinach. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Scholz & Friends. Spot wyreżyserował Wojciech Wawszczyk. Produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Vizeum. W kampanii promowane są m.in. pakiet social, rozmowy i SMS-y oraz MMS-y bez limitu w Plush na Kartę i w Plush ABO.


(13.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nest Bank rozpoczął kampanię edukacyjną Superfotelik

Nest Bank rozpoczął kampanię edukacyjną „Superfotelik chroni na bank!”, w której promuje kredyt na foteliki bezpieczeństwa dla dzieci.

W ramach kampanii przedstawiono zasady, którymi powinni się kierować rodzice dokonujący zakupu fotelika bezpieczeństwa. Nest Bank przekonuje w kampanii, że nie należy wybierać najtańszego fotelika, a ponadto warto przed zakupem sprawdzić, czy fotelik jest dopasowany do samochodu. 

W kampanii udział wzięli aktorka Katarzyna Cichopek i tancerz Marcin Hakiel. Za kreację odpowiada agencja Unlimited, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC.


(IKO, 14.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY