Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Scholz & Friends z kampanią "Plush Romeo"

(fot. Screen z Youtube)

Polkomtel rozpoczął kampanię marki Plush, w której promuje oferty Plush na Kartę i Plush ABO.

Press

Kampania "Plush Romeo" prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w internecie, a także w kinach. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Scholz & Friends. Spot wyreżyserował Wojciech Wawszczyk. Produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Vizeum. W kampanii promowane są m.in. pakiet social, rozmowy i SMS-y oraz MMS-y bez limitu w Plush na Kartę i w Plush ABO.


(13.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.