"Party" liderem segmentu magazynów people w marcu
Okładka „Party. Życie gwiazd”
Magazyn "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) był w marcu br. liderem segmentu dwutygodników people.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, wszystkie dwutygodniki people zanotowały w marcu br. spadek sprzedaży rok do roku. Średnia sprzedaż dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" wyniosła w marcu br. 146 325 egz. (spadek o 14,75 proc.). Na drugim miejscu było "Show" (Wydawnictwo Bauer) - 120 437 egz. (spadek o 18,3 proc.), na trzecim znalazł się lutowy lider, "Viva!" (Edipresse Polska) - 70 231 egz. (spadek o 13,97 proc.).
Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: "Flesz. Gwiazdy & Styl" (Edipresse Polska) – 61 724 egz. (spadek o 19,51 proc.) i "Gala" (Burda Publishing Polska) - 37 311 egz. (spadek o 13,77 proc.).
(JM, 03.06.2017)