Temat: public relations

Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji: Buduj wpływ, zasięg i wartość biznesu

Public Relations ewoluuje, dostosowując się do zmieniającego się otoczenia komunikacyjnego coraz więcej firm zaczyna rozumieć realną siłę, która drzemie w podejściu thought executive leadership, które jest wyraźnie inną od dotychczas stosowanych strategii wzrostu marki.

Co ważne, coraz częściej firmy decydują się na dzielenie się wypracowanymi praktykami, know-how oraz case studies prezentowanych przez wysoce wykwalifikowanych i utalentowanych liderów, które mają służyć jako wartość dodana niezbędna do wzrostu wartości biznesu.

Czym jest thought leadership i jak włączać to podejście do strategii PR. Jak wykorzystać potencjał nowych mediów i influencer relations do wywierania wpływu na opinie? Jak prowadzić międzynarodowe kampanie oparte na human stories? Jak budować spójną platformę komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu? Jak wykorzystywać partnerstwa międzysektorowe do budowania silnej pozycji na rynku? PR ewoluuje i to właśnie o tej transformacji opowiedzą Inspiratorzy podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji. Wydarzenie to daje praktykom odpowiadającym za komunikację i public relations w wiodących firmach z różnych branż unikalną okazję do spotkania i wymiany doświadczeń na profesjonalnym, wysokim poziomie.

Istotnym punktem spotkania będzie prezentacja gotowych do zaimplementowania inspiracji i narzędzi pozwalających na zbudowanie integralnych, czerpiących z najnowszych trendów strategii PR. Formuła wydarzenia skupiona jest na interakcji stąd Uczestnicy będą mieć m.in. okazję do dyskusji, burzy mózgów i networkingu w gronie elity ekspertów Public Relations.

Agenda spotkania została oparta w całości o case studies działań komunikacyjnych szeroko rozpoznawalnych marek. Na pytanie jak generować wpływ i zbudować relację, które wpływają na zachowania innych odpowiedzą przedstawiciele działu komunikacji KGHM POLSKA MIEDŹ. Jak social media zmieniły sposób komunikowania się banków? Odpowiedzi udzielą przedstawiciele Alior Banku. Natomiast jak wykorzystać brand journalism do wspierania komunikacji firmy opowie Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Allegro.

Swoimi doświadczeniami w prowadzeniu kampanii edukacyjnych, charytatywnych, czy tych opartych na human stories, podzielą się ponadto m.in. przedstawiciele: PayPal, Tauron Polska Energia, Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie, czy Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Uber i inni.

Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie: www.ambasadorzy-firm.com/program

(PR, 30.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Press Photo

Dział: IMPREZY

Dodano: Lipiec 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdjęcia z Grand Press Photo 2017 obejrzysz na wystawie w Sopocie

Zapraszamy do Sopotu - do Sopot Centrum - na Wystawę Grand Press Photo 2017. Będziemy tam do 9 sierpnia.

Ponad 200 zdjęć wykonanych przez najlepszych fotoreporterów w Polsce będzie można obejrzeć w przestrzeniach Sopot Centrum (poziom +1). Wszystko w ramach wystawy Grand Press Photo, która zawita w połowie lipca do Sopotu.

- Cieszymy się, że ponownie możemy przybliżyć wszystkim przybywającym do Sopotu fotografie, które zwyciężyły w konkursie Grand Press Photo. To okazja do promocji efektów pracy zawodowych fotografów zachęcających do zatrzymania się w biegu i zastanowienia nad otaczającą nas rzeczywistością. Dynamiczna przestrzeń Sopot Centrum jest do tego idealnym miejscem - mówi Arkadiusz Bruliński, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia, partnera wystawy. - To drugi konkurs fotograficzny, obok organizowanego przez Artystyczną Podróż, któremu patronujemy i wierzymy, że w ten sposób promujemy ciekawych artystów i inspirujemy coraz szersze grupy odbiorców - dodaje Burliński.

Na wystawie zaprezentowanych zostanie 68 finałowych zdjęć pojedynczych, 10 fotoreportaży, dwa nagrodzone projekty dokumentalne i jedno portfolio (nowa kategoria).

– Fotografię prasową przez długi czas postrzegano w Polsce bardziej jako rzemiosło niż sztukę, a to jest przecież supersztuka – podkreśla Jiří Siostrzonek, członek jury Grand Press Photo 2017. – Poprzez informację, jaką niesie, i swoją estetykę zdjęcia prasowe mówią o czymś, co jest ważne dla ludzi. Oglądając prace zgłoszone na konkurs, mogliśmy zobaczyć, że na wielu jest jakaś historia, którą znamy, ale przychodzi moment, gdy kończą się słowa i następuje obraz, i to on pokazuje to, czego słowa nie są w stanie przekazać – dodaje.

– W finale mieliśmy kilka fotografii na stole. Wybór Zdjęcia Roku to jest zawsze proces, podczas którego wymieniamy się opiniami i przekonujemy się, jak dane zdjęcia na nas oddziałują – mówi Francesco Zizola z agencji NOOR, przewodniczący jury. – Wybrane przez nas Zdjęcie Roku ma w sobie coś wyjątkowego z kilku powodów. Jest to związane z jego narracją, z historią, jaką ilustruje, lecz jest w nim też coś ponad to, pewna wartość, która nadaje mu wymiar uniwersalny. Ta fotografia daje nam okazję do zastanowienia się nad rolą kobiety we współczesnym społeczeństwie – podkreśla Zizola.

Autorem Zdjęcia Roku jest Anna Bedyńska – a zwycięska fotografia przedstawia Wasilija i jego matkę, która poświęciła życie na walkę z systemem rosyjskiego sądownictwa, by wyciągnąć syna z kolonii karnej (gdzie spędził 13 lat), udowadniając, że jest jednak niewinny.

Anna Bedyńska: – Urzekło mnie, że ich spojrzenia zastępują tysiące słów. Oczy matki, która stoi w pozycji zamkniętej, ale patrzy nam prosto w oczy, jakby chciała opowiedzieć swoją historię, pokazać, jak bardzo jest zmęczona, jak wiele jej oczy widziały i ile łez wypłakały. Dzisiaj są już suche, została twarda skorupa, te 13 lat ją taką ukonstytuowało. Natomiast Wasilij spogląda w okno. Nie wiemy, czy patrzy w przeszłość, czy w przyszłość, czy jest po prostu tu i teraz.

Wśród zdjęć pojedynczych i fotoreportaży nagrody przyznano w kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Środowisko, Kultura i rozrywka, Portret. W nowej kategorii Portfolio mogli konkurować studenci szkół fotograficznych, wydziałów i kierunków ze specjalizacją fotografia, którzy nie zajmują się zawodowo fotografią prasową.

Te wyjątkowe prace wybrało jury spośród 5,2 tys. nadesłanych na konkurs. Na wystawie zobaczymy m.in. przemawiające do wyobraźni zdjęcie zrobione podczas zamieszek pod komisariatem ze Wrocławiu, gdzie zmarł 25-letni Igor Stachowiak; mocny kadr z Czarnego Marszu w Katowicach; urzekającą pięknem fotografię znad jeziora Urma w Iranie, która otrzymała Nagrodę Nikona – Mecenasa Konkursu.

Oglądając wystawę, przypomnimy sobie m.in. przeżycia, jakie towarzyszyły Światowym Dniom Młodzieży w Krakowie; poznamy opowieść o „boskich dzieciach” w Tajlandii i przyczynach popularności lalek reborn w Polsce; zobaczymy obrazy z romskiego osiedla w słowackich Koszycach; przerażający reportaż z wojny narkotykowej na Filipinach; autorski zapis podróży po Wschodnim Wybrzeżu Stanów Zjednoczonych z małym aparatem kompaktowym na kliszę – oraz wiele innych historii opowiedzianych kadrami przez fotoreporterów, którzy potrafią dostrzec to, co inni często pomijają.

Mecenasem Grand Press Photo 2016 jest Nikon.

Partnerami konkursu i wystaw są: Adobe Stock i Provident Partnerami wystaw są: Drukarnia Andrus i ThyssenKrupp Energostal

Patronem honorowym jest: Marszałek Województwa Pomorskiego

Partnerami wystawy miejskiej są: Sopot Centrum i Ergo Hestia

Patronami medialnymi: Dziennik Bałtycki, Radio Gdańsk i Trojmiasto.pl


(CP, 13.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo