Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od czerwca zacznie działać Havas Story Plantation

(fot. na lic. CC0)

Na początku czerwca br. Havas Media Group uruchomi w Polsce interdyscyplinarną jednostkę - Havas Story Plantation. Pierwszym działaniem w ramach nowo utworzonej struktury będzie badanie Havas Soil.

Havas Story Plantation (o zamiarach jej utworzenia informowaliśmy w lutym br.) będzie zajmowała się tworzeniem strategii kontentowych z wykorzystaniem zasobów i kompetencji poszczególnych jednostek Havas Media Group, Havas Creative i Havas PR. Koordynowaniem prac jednostki zajmie się Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group.

W ramach Havas Story Plantation przygotowywane jest badanie Havas Soil, które będzie dotyczyło konsumowania szeroko pojętych treści przez odbiorców. Twórcy badania podjęli próbę odpowiedzi m.in. na pytania, jakie preferencje dotyczące kontentu mają konsumenci w poszczególnych aspektach swojego życia, takich jak zdrowie, rodzina czy praca. Sprawdzono także, jakie touchpointy pasują do poszczególnych rodzajów treści. Badanie Havas Soil ma umożliwić "innowacyjny sposób targetowania, w oparciu o nawyki i preferencje dotyczące kontentu użytkowników poszczególnych kategorii produktowych". Wyniki zostaną zaprezentowane 8 czerwca br. podczas Forum IAB.

(IKO, 25.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Kusznierewicz ambasadorem marki Land Rover

Land Rover został partnerem wszystkich projektów żeglarskich Mateusza Kusznierewicza (fot. materiały prasowe)

Żeglarz Mateusz Kusznierewicz podpisał umowę z British Automotive Polska SA, generalnym importerem Land Rover, na promowanie modelu samochodu Range Rover Velar.

Poprzez współpracę ze sportowcem marka Land Rover podkreśla swoje zaangażowanie w żeglarstwo na świecie. Land Rover został partnerem wszystkich projektów żeglarskich Mateusza Kusznierewicza (logotyp marki pojawi się m.in. na stroju sportowym żeglarza i na jachtach, na których sportowiec będzie startował w imprezach, takich jak Star Sailors League, Rolex Fastnet Race czy Żeglarski Puchar Trójmiasta, który rozpoczyna się dziś, 26 maja br.).

Press

(fot. www.landrover.pl)

„Mateusz Kusznierewicz, dwukrotny mistrz świata oraz mistrz olimpijski w żeglarstwie regatowym, oprócz wielkich osiągnięć sportowych, emanuje ogromnym entuzjazmem, jest pełen profesjonalizmu i wyznaczając sobie wciąż nowe cele i granice, doskonale wpisuje się w filozofię marki Land Rover” – argumentuje nawiązanie współpracy Arkadiusz Miętkiewicz, dyrektor zarządzający British Automotive Polska SA.


(IKO, 26.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY