Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy wygrywa przetarg na komunikację dla marki Hit

(fot. Screen z Youtube)

Agencja Ogilvy & Mather została wybrana przez Bahlsen Polska do opracowania nowej platformy komunikacji dla marki ciastek Hit.

Press

Szczegóły działań oraz termin ich rozpoczęcia nie zostały ujawnione. W portfolio O&M jest już inna marka firmy Bahlsen - Krakuski. 

Dotychczas za obsługę reklamową marki Hit odpowiadała agencja BrainBox.


(AMS, 19.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Lotos wreszcie ma szefa marketingu - jest nim Witold Pasek

Grupa Lotos powołała na stanowisko dyrektora marketingu Witolda Paska.

Wakat na tym stanowisku był od wielu miesięcy, po tym jak odszedł Adam Burak (był szefem marketingu przez lipiec i wrzesień ub.r.).

Witold Pasek w latach 2010-2011 był kierownikiem Agencji Fonograficznej Polskiego Radia. Potem był dyrektorem zarządzającym Carolina Medical Company i CEO Centrum Edukacji Medycznej CEMED. Był też dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej i marketingu Grupy PZU, rzecznikiem prasowym i doradcą zarządu PTC (Polska Telefonia Cyfrowa).

(AMS, 20.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo