Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosły przychody Multimedia Polska z telewizji, a zmalały z internetu i telefonii

Grupa Multimedia Polska w pierwszym kwartale br., w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., zmniejszyła przychody i zysk netto.

Grupa uzyskała w pierwszym kwartale br. 172,9 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 1,1 proc. Zysk netto spadł o 36,5 proc. - do 6,9 mln zł.

Multimedia Polska odnotowała wzrost przychodów w segmencie telewizji o 1,1 proc., do 91,2 mln zł. Sprzedaż usług internetowych spadła o 4,3 proc., do 54,3 mln zł, a  telefonii o 10,9 proc., do 21,4 mln zł.

Na koniec marca br. grupa dostarczała swoim klientom łącznie 1,7 mln usług (RGU), czyli o 2,5 proc. więcej, niż na koniec marca ub.r. Firma świadczyła usługi 774,4 tys. klientów telekomunikacyjnym, z których 338,7 tys. korzystało z jednej usługi, 316,2 tys. z dwóch, a 119,5 tys. z co najmniej trzech. Wskaźnik liczby usług na jednego klienta wzrósł z 2,06 do 2,19. Średni miesięczny przychód z jednego abonenta (ARPU) zwiększył się z 67,8 zł do 68,8 zł.

(KOZ, 17.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.