Temat: internet

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

23 maja rozpocznie się European VR Congress w Warszawie

(fot. materiały prasowe)

23 i 24 maja w Centrum Nauki Kopernik odbędzie się druga edycja European VR Congress, międzynarodową arenę wymiany eksperckiej wiedzy na temat wirtualnej rzeczywistości.

Podczas wydarzenia goście będą mieli możliwość wymiany wiedzy oraz doświadczeń związanych z VR, obejrzeć prezentację sprzętu do produkcji w wirtualnej rzeczywistości, spotkać potencjalnych partnerów i nawiązania relacji biznesowych.

Na konferencji wystąpią m.in. Joe Robbins, który opowie o wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w firmie Unity Technologies, Artur Kurasiński, który powie jak i po co badać produkcje wideo 360 st. oraz Maciej Piwowarczyk, który pokaże, jak VR jest w stanie przełamywać stereotypy i jak dzięki niemu prowadzić kampanię społeczną

Wiosenna edycja kongresu będzie miała większą strefę wystawienniczą VR Expo, z wydzieloną strefą dla start-upów. Pierwsza edycja European VR Congress odbyła się w listopadzie ub.r., uczestniczyło w nim ponad pół tysiąca osób.


(JM, 10.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Więcej za pojedyncze numery czasopism. Apple podnosi ceny w App Store

Apple wprowadziło nową politykę cenową, która powoduje wzrost o ok. 10 proc. cen pojedynczych zakupów aplikacji i w aplikacjach (w tym np. e-wydań gazet i czasopism). Zmiana nie obejmuje automatycznie przedłużanych subskrypcji. 

Wzrost cen dotyczy rynków, które operują euro, duńską koroną i meksykańskim peso (polscy użytkownicy też płacą w euro). Firma tłumaczy zmianę kursem tych walut wobec dolara. I tak np. dotychczasowe 0,99 euro zostało zamienione na 1,09 euro, a 1,99 euro na 2,29 euro. Procent z kwoty, który jest przekazywany twórcom, pozostaje taki sam, oscyluje wokół 60 proc.

Jak informuje firma Optizen Labs, istnieje możliwość zachowania niektórych z dotychczasowych cen (np. 0,99 euro), stosując tzw. stawki alternatywne. Różnią się one jednak w zależności od rynku (oferują dużo niższe ceny w krajach rozwijających się) i mogą być dla wydawcy mało opłacalne, jeśli sprzedaje dużo egzemplarzy poza strefą euro.

Zapytaliśmy biuro prasowe Google Polska, czy planuje podobną podwyżkę cen, jednak odmówiono nam komentarza.

(JM, 11.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo