Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udział wielkiej czwórki w rynku telewizyjnym spadł poniżej 40 proc.

Cztery największe telewizje - TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN – miały w kwietniu o prawie 4 proc. mniejszy udział w rynku telewizyjnym niż rok temu. Jedynka w grupie ogólnej spadła poniżej 9 proc. udziału, a w komercyjnej do 5,3 proc. Wzrost zanotowały TVN 24 i TVP Info.

Cztery największe stacje wciąż tracą udział w rynku: w kwietniu 2017 roku miały łącznie 38,27 proc. udziału, podczas gdy w kwietniu ub.r. 42,18 proc. W tzw. grupie komercyjnej (16-49 lat) udział wielkiej czwórki spadł z 41,09 do 38,25 proc. 

W grupie ogólnej prowadził w kwietniu br. Polsat - 11,17 proc. udziału (rok temu: 11,79 proc.). Drugie miejsce zajął TVN - 10,42 proc. (11,33 proc.). Trzecia była Jedynka – 8,81 proc. (10,07 proc.), a czwarta Dwójka – 7,87 proc. (8,99 proc.).
Na piątym miejscu był TVN 24 – 4,3 proc. (3,74 proc.). Kolejne miejsca zajęły: TV 4 - 4,23 proc. (3,34 proc.), TVP Info - 3,48 proc. (2,98 proc.), TVN Siedem – 3,38 proc. (3,48 proc.), TV Puls – 3,06 proc. (3,42 proc.) i TTV - 1,7 proc. (1,54 proc.).

W grupie komercyjnej, jak rok temu, pierwszy jest TVN z 13,8 proc. udziału (rok temu 13,9 proc.). Polsat miał 12,44 proc. (13,48 proc.). Trzecia była Dwójka z 6,7 proc. udziału (7,55 proc.). Na czwartym miejscu jest Jedynka - 5,29 proc. (6,16 proc.). Dane Nielsen Audience Measurement.

(JM, 06.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Onet Rano" wydłużony o część interaktywną

Onet od poniedziałku 8 maja wydłuża poranne pasmo "Onet Rano" o interaktywny moduł tematyczny "Onet Rano #Wiem".

Prowadzący Jarosław Kuźniar o 9.15 przez kwadrans poprowadzi rozmowy w studiu, których kluczowym elementem będą pytania i komentarze widzów przesyłane za pośrednictwem mediów społecznościowych. Każdy odcinek ma być poświęcony jednemu tematowi, a prowadzącemu będzie towarzyszył ekspert.

W związku z nowym elementem "Onet Rano", który rozpoczyna się o 7.55, zmienia się godzina rozpoczęcia pasma publicystycznego – od wtorku do piątku programy: "Newsweek Opinie", "Onet Opinie" i "Fakt Opinie" będą startować o 9.30, a poniedziałkowa "Misja Futbol" o 10.15.

(KOZ, 08.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo