Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe, wyjątkowe wydanie "Press" - teraz będzie grubo!

Nowe wydanie "Press"

2 maja br. do salonów prasowych trafi nowe wydanie magazynu "Press" - wyjątkowe, bo pierwsze w nowej formule.

"Press" ukazuje się nieprzerwanie od 15 lutego 1996 roku, opisując rynek mediów, public relations, reklamy i marketingu. - Już ponad dwie dekady udowadniamy, że są w Polsce czytelnicy, którzy nie zadowalają się internetowymi nagłówkami i powierzchownymi newsami, ale nadal chcą czytać dłuższe, pogłębione teksty. Którzy stawiają na - modnie dziś zwany - long form journalism. My takie właśnie dziennikarstwo chcemy prezentować. Ponieważ jednak nie możemy zamykać oczu na rzeczywistość, dostosowujemy się do realiów rynku prasy i od majowego numeru zmieniamy cykl ukazywania się "Press" na dwumiesięczny - mówi Andrzej Skworz, założyciel i redaktor naczelny "Press".

Nie jest to zmiana rewolucyjna. Od 2013 roku ukazywało się 11 wydań pisma rocznie, a od 2014 roku – 10. Teraz do salonów prasowych i sklepów App Store i Google Play "Press" będzie trafiał w miesiące nieparzyste.

W nowym "Press" czytelnicy otrzymają więcej treści, pogłębionych tekstów, rynkowych analiz. Magazyn ma bowiem większą objętość – ponad 200 stron. Każde wydanie będzie wzbogacane o dodatki tematyczne. W maju jest to dodatek "Rynek domów produkcyjnych". Prezentuje m.in. rozwój usług i możliwości technologicznych polskich domów produkcyjnych i studiów postprodukcyjnych, sylwetki obiecujących reżyserów i najlepszych operatorów na rynku.

Zmieniając format na poręczniejszy, "Press" odświeżył makietę. Anna Dyakowska, graficzka i autorka zarówno poprzedniej, jak i obecnej makiety "Press", mówi: – Decyzje dotyczące typografii, układu, fotografii i ilustracji są uwarunkowane z jednej strony czystością formy, z drugiej – emocjami. A także tradycją. Dlatego stali czytelnicy, mam nadzieję, szybko odnajdą się na znajomym gruncie. Chcemy, aby graficzny puls "Press" był zmienny, aby odzwierciedlał nastroje branży w zakresie słowa i obrazu. Myślę, że większa objętość, nowy, książkowy format, a także dane i fakty ujęte w przystępnej infografice skłonią czytelnika do postawienia każdego numeru na półce. Obok poprzednich. Wyznacznikiem jakości pozostaną niebanalne sesje okładkowe, do których zapraszamy najlepszych fotografów.

Nowy "Press" drukowany jest w drukarni CGS, która jako pierwsza w Polsce stosuje druk w technologii LED UV na maszynie SpeedMaster XL 106 z prędkością 18 tys. arkuszy na godzinę.

Zmieniony "Press" dostępny będzie w salonach prasowych już od 2 maja (w cenie 20 zł), ale do wybranych prenumeratorów trafić może już w sobotę 29 kwietnia. Pomimo wzrostu ceny wszyscy prenumeratorzy do końca aktualnego abonamentu będą otrzymywać pismo w starej cenie. Dodatkowo każdemu prenumeratorowi wydania drukowanego przedłużamy abonament o tyle wydań, ile straciłby z powodu rzadszego cyklu wydawniczego. Co oczywiste, roczna prenumerata ma teraz niższą cenę.

Zapraszamy do lektury i zakupu abonamentu nowego "Press"!

(28.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo