BrandBuddies wzmacnia obszar new business
Giuseppe Bagorda (fot. Kacper Sokołowski/materiały prasowe)
Do BrandBuddies (platforma ułatwiająca nawiązywanie i utrzymywanie relacji z influencerami) dołączyli Giuseppe Bagorda i Maciej Koński.
Giuseppe Bagorda został marketing managerem na rynkach zagranicznych. Będzie rozwijał markę i biznes BrandBuddies, ze szczególnym naciskiem na rynek brytyjski. Wcześniej był content marketing managerem w AdjustYourSet. Pracował także dla Celebro Media Network w Londynie oraz Hong Kongu. Jako business development manager wspierał marki Coca-Cola, Reebok, BBC, Vice i Discovery Channel.
Maciej Koński (fot. Kacper Sokołowski/materiały prasowe)
Maciej Koński został business developerem BrandBuddies. Będzie zajmował się rozwojem biznesu, wsparciem strategicznym i kreatywnym klientów. Ostatnio związany był z agencją faceAddicted (nadzorował platformę Reach a Blogger). Pracował także w Biurze Podróży Reklamy. Ponadto prowadzi wytwórnię muzyczną Lekter Records.
(IKO, 24.04.2017)