Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Indyjski koncern planuje uruchomienie w Polsce kanału telewizyjnego

(fot. pixabay.com)

Indyjski koncern medialny Zee Entertainment Enterprises Limited chce uruchomić w Polsce kanał filmowo-rozrywkowy Zee One. Stanowisko country managera na Polskę objął już Paweł Kolasa.

Zee One ma wystartować w br. i oferować kontent telewizyjny z Bollywood. W ramówce znajdą się filmy i seriale: filmy akcji, sensacyjne, thrillery, komedie, musicale, a także programy lifestylowe inspirowane kulturą Indii, poświęcone kulinariom, podróżom i jodze.

Stanowisko country managera Zee One – business head Poland objął Paweł Kolasa, ostatnio szef dystrybucji w NBC Universal International Networks.

W Europie kanały Zee Entertainment Enterprises Limited są już obecne m.in. w Wielkiej Brytanii, Holandii, Portugalii, Francji i Niemczech.

(KOZ, 19.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy Mamiko i Naruciak promują serial AXN o policjantach

Youtuberka Mamiko na planie seialu "Rewir"

24 kwietnia wyemitowane zostaną pierwsze odcinki nowego serialu „Rewir”, którego producentem jest AXN. YouTuberzy Mamiko i Naruciak biorą udział w kampanii promocyjnej nowego serialu i pojawili się w na planie jednego z odcinków.

Serial "Rewir" opowiada o pracy policjantów z Komendy Miejskiej we Wrocławiu. Głównymi bohaterami są członkowie dwóch policyjnych załóg, którzy jako pierwsi przybywają na miejsca zdarzeń. Sprawy, którymi się zajmują toczą się wokół tematów obyczajowych: spory sąsiedzkie, dramaty rodzinne, kradzieże, rozboje, oszustwa.
Do promocji nowego serialu zaproszono youtuberów m.in. Mamiko, Naruciaka i Rafała Masnego, jednego z twórców kanału Abstrachuje. W ramach kampanii vlogerzy pojawili się na planie zdjęciowym jednego z odcinków i wzięli udział w zdjęciach. W trakcie nagrywania materiału youtuberzy tworzyli materiały reklamowe, które będą się pojawiać w ich kanałach w mediach społecznościowych.
Kampania z udziałem youtuberów została przygotowana przez dom mediowy Carat Polska na zlecenie AXN. Kampania jest wspierana w mediach społecznościowych: na Facebooku i YouTube.

(19.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo