Temat: public relations

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Seriale telewizyjne najwięcej rozgłosu w mediach przynoszą Warszawie

(fot. na lic. CC0)

W drugim półroczu 2016 roku Warszawa była miastem najskuteczniej promowanym w polskich serialach. Głównie za sprawą "M jak miłość" (TVP 2) - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.

W mediach, głównie w internecie i prasie, na temat stolicy w kontekście serialu "M jak miłość" pojawiło się 1213 publikacji. Warszawę promowały także seriale „Klan” i „Na Wspólnej”. Dzięki pierwszej produkcji miasto zostało wspomniane w mediach 926 razy, a dzięki drugiej 860 razy. 

Z innych miast najwyżej jest Wrocław - 775 publikacji w kontekście serialu „Pierwsza miłość”.

Warszawa jest także liderem pod względem ekwiwalentu reklamowego. Teksty o stolicy w kontekście "M jak miłość" oszacowano na 25 tys. zł, „Barwy szczęścia” przyniosły 19 tys. zł ekwiwalentu, a „Na Wspólnej” - 17 tys. zł. Dodatkowo Warszawa musiałaby zapłacić co najmniej 10 tys. zł za promocję w mediach dzięki produkcjom: „Na noże”, „Klan”, „Rodzinka.pl”, „Druga szansa”.

(IKO, 18.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kontynuacje "Projektu lady" i "Bitwy o dom" w wakacyjnej ramówce TVN

Pierwszą edycję "Projektu lady" wygrała Patrycja Wieja (fot. TVN)

W wakacyjnej ofercie programowej TVN znajdą się nowe edycje reality show "Projekt lady" i "Bitwa o dom". Kierownictwo stacji nie podjęło jeszcze decyzji co do programu rozrywkowego "Mali giganci".

Przygotowana na wakacje edycja "Projektu lady" będzie drugim sezonem tego programu. Reality show opiera się na formacie "Damą być": uczestniczki programu przechodzą metamorfozy. Program zadebiutował w wakacje 2016 roku, gromadząc średnio 1,92 mln widzów (poniedziałki o 20.55).

Z kolei "Bitwa o dom" to program, w którym można wygrać mieszkanie. TVN wprowadził go na antenę wiosną 2013 roku, a kolejne edycje pokazał jesienią 2013 i wiosną 2014 roku. Po trzech odcinkach w trzeciej edycji program oglądało średnio 1,22 mln widzów (środy o 21.30).

Ponadto TVN zastanawia się, czy umieścić w wakacyjnej ramówce trzecią edycję "Małych gigantów", choć prace nad nią trwają. - Obejrzeliśmy już kilka odcinków i jesteśmy zadowoleni – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. - Decyzja o dacie emisji jeszcze nie zapadła, ale jest bardziej prawdopodobne, że jednak pokażemy "Małych gigantów" jesienią i to nie na początku sezonu. Wszystko zależy od sytuacji rynkowej – dodaje. Poprzednią, drugą edycję "Małych gigantów" wiosną ub.r. oglądało średnio 2,56 mln widzów (soboty o 20).

Latem TVN będzie też nadawał premierowe odcinki codziennego serialu "Na Wspólnej". Natomiast teleturniej "Milionerzy" wróci dopiero w jesiennej ramówce. Na wakacje stacja planuje powtórki – w paśmie poza prime time.

(RUT, 18.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo