Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radiowa Trójka po 13 latach straciła patronat nad Open'erem

Program III Polskiego Radia stracił patronat radiowy nad Open'er Festival, organizowanym przez Alter Art.

– Po wnikliwej analizie wszystkich ofert dotyczących patronatu radiowego nad Open’er Festival została wybrana propozycja największa pod względem wartości marketingowej, a także w naszym przekonaniu najlepsza i najbardziej komplementarna w kontekście wszystkich imprez: Orange Warsaw Festival, Open’er Festival i Krakow Live Festival – informuje Aleksandra Krakowska, odpowiedzialna za kontakty z mediami w Alter Art. – Co też oznacza, że partnerem radiowym Open’era nie będzie w tym roku Trójka – dodaje.

Alter Art na razie nie ujawnia, kto otrzyma patronat radiowy nad Open'erem. Z naszych informacji wynika, że będzie to jedna ze stacji Eurozetu, prawdopodobnie Antyradio (patronat radiowy nad Orange Warsaw Festival ma Radio Zet).

Radiowa Trójka współpracowała z Open'er Festival od 2004 roku, kiedy odbyła się jego trzecia edycja. Stacja podczas imprezy nadawała plenerowe wydania swoich audycji, a także transmitowała część koncertów. Trójka na terenie festiwalu organizowała też swoją bibliotekę, a Michał Nogaś (przeszedł do Wyborcza.pl) współprowadził spotkania z pisarzami.

Z dyrektorem Programu III Adamem Hlebowiczem i szefem redakcji muzycznej anteny Piotrem Metzem nie udało się nam skontaktować.

Tegoroczna edycja Open'er Festival odbędzie się w dniach 28 czerwca - 1 lipca br. na lotnisku Gdynia-Kosakowo.

(KOZ, 13.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Iloveradio.pl poprowadzi Bartosz Kańtoch

We wtorek 11 kwietnia, w Światowym Dniu Radia, uruchomiona zostanie strona Iloveradio.pl - część projektu "I love radio" realizowanego przez pięciu największych nadawców radiowych.

”I love radio” to wspólna akcja nadawców radiowych: Grupy RMF, Eurozetu, Grupy ZPR Media, Grupy Radiowej Agory i Polskiego Radia.

Na stronie Iloveradio.pl mają się znaleźć informacje, artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane dotyczące słuchalności radia w Polsce.

Serwis powstaje z myślą o uczestnikach rynku radiowego w Polsce - reklamodawcach, klientach domów mediowych, a także osobach poszukujących wiedzy na temat radia. Redaktorem strony został Bartosz Kańtoch z Eski. Na własnej stronie internetowej pisze o sobie: "Organizator i pomysłodawca Balu Radiowca oraz plebiscytu Radiofony – nagród dla dziennikarzy radiowych; założyciel i red. nacz. serwisu LubieRadio.pl". Uzupełnieniem projektu internetowego ”I love radio” jest profil na Facebooku.

(KOZ, 13.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY