Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa aplikacja mBanku z Android Pay i BLIK OneClick

mBank 12 kwietnia br. udostępnił swoim klientom aplikację mobilną z funkcją płatności Android Pay. Wśród nowości znalazło się m.in. logowanie odciskiem palca na platformie Android oraz wdrożenie standardu BLIK OneClick.

Najważniejszą wdrożoną funkcją są mobilne płatności Android Pay.  Dzięki telefon zamienia się w zbliżeniową kartę płatniczą (w tej chwili można korzystać z kart z mBanki z logo MasterCard).  Android Pay to także system płatności, który wykorzystywany jest w aplikacjach mobilnych (np. Allegro, Uber), ale może być wykorzystany np. również przy sprzedaży kontentu cyfrowego.

Wydawców zainteresować może także wdrożenie w aplikacji funkcjonalności BLIK OneClick (płatności BLIK były dostępne już w poprzedniej wersji). Rozwiązanie to zapamiętuje urządzenie mobilne, sklep internetowy lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku - dzięki temu w trakcie zakupów on-line z wykorzystaniem BLIKA nie trzeba każdorazowo przepisywać kodu płatności. Aby zapłacić za zakupy, wystarczy jedno kliknięcie i zatwierdzenie płatności kodem PIN w telefonie. Dla sprzedawców treści cyfrowych oznacza to ułatwienie i przyspieszenie procesu sprzedaży.

(TAD, 12.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: internet

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

23 maja rozpocznie się European VR Congress w Warszawie

(fot. materiały prasowe)

23 i 24 maja w Centrum Nauki Kopernik odbędzie się druga edycja European VR Congress, międzynarodową arenę wymiany eksperckiej wiedzy na temat wirtualnej rzeczywistości.

Podczas wydarzenia goście będą mieli możliwość wymiany wiedzy oraz doświadczeń związanych z VR, obejrzeć prezentację sprzętu do produkcji w wirtualnej rzeczywistości, spotkać potencjalnych partnerów i nawiązania relacji biznesowych.

Na konferencji wystąpią m.in. Joe Robbins, który opowie o wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w firmie Unity Technologies, Artur Kurasiński, który powie jak i po co badać produkcje wideo 360 st. oraz Maciej Piwowarczyk, który pokaże, jak VR jest w stanie przełamywać stereotypy i jak dzięki niemu prowadzić kampanię społeczną

Wiosenna edycja kongresu będzie miała większą strefę wystawienniczą VR Expo, z wydzieloną strefą dla start-upów. Pierwsza edycja European VR Congress odbyła się w listopadzie ub.r., uczestniczyło w nim ponad pół tysiąca osób.


(JM, 10.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo