Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Maj rozstaje się z OS3 Group, zostaje partnerem w agencji H2O Creative

Marcin Maj był zdobywcą tytułu AdMana Roku 2013 (fot. Piotr Król/„Press”)

Marcin Maj, po 15 latach, odchodzi z OS3 Group SA. Będzie tam pracował tylko do końca kwietnia br.

Marcin Maj sam zrezygnował z funkcji prezesa i członka zarządu w OS3 i OS3 Group. Jak wynika z ustaleń "Presserwisu", przechodzi do agencji H2O Creative w roli wspólnika, przejmując część udziałów w tej agencji. Obok Michała Tomaszuka, CEO w H2O Creative, Maj będzie drugim współwłaścicielem agencji. Maj jest obecnie właścicielem 12 proc. udziałów w OS3 Group. Większościowym  udziałowcem w OS3 Group jest Fundusz Inwestycyjny WSI Capital.
Agencja H2O Creative wycofuje się z OS3 Group SA, ponownie stając się niezależnym podmiotem, o czym informowaliśmy we wczorajszym "Presserwisie". Obecnie H2O Creative jest w fazie wychodzenia z OS3 Group SA.
Marcin Maj z agencją OS3 jest związany od ponad 15 lat. Od 2014 roku zajmuje stanowiska prezesa i członka zarządu agencji OS3, jednocześnie będąc prezesem i członkiem zarządu OS3 Group SA.
OS3 z agencji digitalowej w ciągu ostatnich kilku lat zmieniła się w agencję full service, która w 2016 roku została uhonorowana przez "Press" wyróżnieniem Operatywność Roku. Marcin Maj otrzymał tytuł AdMana Roku 2013 w branżowym plebiscycie organizowanym przez "Press".
Po odejściu Marcina Maja funkcję CEO agencji obejmie David Meister. Meister przez ostatnie pięć pracował w firmie Perła Browary Lubelskie.
Marcin Maj i Michał Tomaszuk nie komentują tych informacji.

 

(AMS, 11.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Grzeszczak i "Tamta dziewczyna" w reklamie T-Mobile

(fot. Screen z Youtube)

W nowej odsłonie kampanii T-Mobile występuje piosenkarka Sylwia Grzeszczak.

Press

W spocie Grzeszczak występuje obok Piotra Kędzierskiego. W reklamie wykorzystano jej przebój ”Tamta dziewczyna”. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w sklepach T-Mobile i punktach sprzedaży.

Za kreację odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, działaniami w internecie zajął się Liquid Thread. Kreację BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe odpowiada Agencja Warszawa.

(KOZ, 17.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY