Bonnier namawia użytkowników do wyłączenia ad blocków
Taki komunikat pokazuje się użytkownikom z ad blockiem (fot. materiały prasowe)
Użytkownicy serwisu Bankier.pl (Bonnier Business Polska) korzystający z programów typu ad block widzą komunikat namawiający, aby przestali blokować reklamy.
Komunikat "Czy wiesz, że korzystasz z ad blocka? Reklamy nie są takie złe. To dzięki nim możemy udostępniać Ci nasze treści" stopniowo od początku kwietnia br. wprowadzany jest w serwisach Bonniera, widoczny jest już np. w sekcji rynki serwisu Bankier.pl. - Wierzymy, że z czytelnikami da się rozmawiać i jeśli racjonalnie przekażemy im nasze argumenty, zgodzą się na dopisanie naszych stron do białych list - tłumaczy Przemysław Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl i chief digital officer Bonnier Business Polska.
Wydawca nie rozważa całkowitego zamknięcia dostępu do któregoś z serwisów, liczy, że ta akcja i inne zaplanowane na przyszłość przekonają użytkowników do dodania stron Bonniera do tzw. "białej listy" lub wyłączenia ad blocków.
(JM, 04.04.2017)