Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Time został właścicielem Radia Go z Gorzowa Wielkopolskiego

Andrzej Adamczyk sprzedał Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media) pozostałe 66 proc. udziałów w spółce będącej nadawcą Radia Go z Gorzowa Wielkopolskiego.

– To decyzja biznesowa – mówi tylko Andrzej Adamczyk, założyciel Radia Go. W ub.r. sprzedał już 34 proc. udziałów w spółce Radio Go. Wcześniej, dzięki nawiązaniu współpracy z Time (w ramach tzw. pakietu mszczonowskiego), stacja m.in. przyjęła format muzyczny Radia Vox FM i emituje serwisy krajowe produkowane przez newsroom Time.

Radio Go rozpoczęło nadawanie w 2015 roku. Stacja o tej nazwie nadawała już w Gorzowie Wielkopolskim od 1994 do 1999 roku. Później rozgłośnia weszła do sieci Eska (Grupa Radiowa Time). Adamczyk ze stacją związany był od 1994 do 2002 roku. Pracował jako prezenter, szef redakcji muzycznej i redaktor naczelny. Następnie – w 2002 roku – przeszedł do Grupy Radiowej Agory, skąd odszedł w 2009 roku.

(KOZ, 01.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radia pięciu nadawców razem wyemitują charytatywny blok reklamowy

Rozgłośnie należące do Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia wyemitują wspólny charytatywny blok reklamowy. To pierwsza taka akcja polskich nadawców.

Specjalny blok reklamowy rozgłośnie nadadzą w tym samym czasie, w Dniu Radia (we wtorek 11 kwietnia br.) w paśmie porannym między godz. 8 a 8.30. Akcja obejmie 164 radia ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. Jest realizowana w ramach projektu I love radio mającego na celu popularyzację radia jako efektywnego medium reklamowego. Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przeznaczony na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych. Audytorium średniego kwadransa we wtorkowym paśmie 8-8.30 wynosi ponad 7 mln słuchaczy (dane Radio Track, Kantar MillwardBrown w fali listopad ub.r.-styczeń br.).

(RUT, 01.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo