Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery agencje walczą o budżet marki Namysłów Pils

Browar Namysłów, który wybiera agencję dla swojej flagowej marki Namysłów Pils, zaprosił do przetargu cztery agencje - wynika z informacji "Presserwisu".

Wybrana w przetargu agencja ma się zająć kompleksową, strategiczno-kreatywną obsługą marki. Agencyjne prezentacje są zaplanowane na początek kwietnia.

Za ostatnią kampanię piwa Namysłów z 2015 roku odpowiadała agencja Proximity, (część grupy BBDO Warszawa). Budżet został zdobyty przez agencję w przetargu rozstrzygniętym w 2014 roku.


(AMS, 28.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.