Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Centralne Biuro Antykorupcyjne prowadzi dwie kontrole w Telewizji Polskiej

Centralne Biuro Antykorupcyjne prowadzi dwie kontrole w Telewizji Polskiej - wynika z ustaleń "Presserwisu" i Press.pl.

Jak się dowiedzieliśmy, w jednym postępowaniu CBA sprawdza zamówienia publiczne na rozwiązania technologiczne. Druga kontrola dotyczy jednego z oddziałów regionalnych TVP.

Dziennikarzu, powołujesz się na tę informację? Powołaj się na źródło i zamieść link.

(KOZ, 20.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Megahit" w Poniedziałek Wielkanocny to najdroższa pozycja Polsatu w kwietniu

Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień br. Najdroższą pozycją w kwietniowym cenniku jest ”Megahit” w Poniedziałek Wielkanocny.

Przy filmie "Mission: Impossible - Rogue Nation" z 2015 roku, który pokazany zostanie po godz. 20 w Poniedziałek Wielkanocny (17 kwietnia br.), ceny 30-sekundowego spotu dochodzą do 76 tys. zł. To o 25,8 proc. więcej od najdroższej reklamy przy ”Megahicie” w kwietniu ub.r. (rok temu Wielkanoc przypadała w marcu).

Wysoko wyceniono również reklamy wokół nadawanego w niedziele o 20.05 programu ”Kabaret na żywo” (do 63,2 tys. zł) i przy pokazywanym we wtorki o 20.05 show ”Brain. Genialny umysł” (do 62 tys. zł) - to nowość w wiosennej ramówce Polsatu.


(KOZ, 21.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo