Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości" pokazały list Marka Dekana do pracowników Onet-RAS Polska

Materiał "Wiadomości" TVP1

Szef koncernu Ringier Axel Springer - Mark Dekan - wysłał list do pracowników zatrudnionych w Polsce - poinformowały "Wiadomości" TVP1. Zdaniem dziennikarzy publicznej telewizji prezes RAS oczekuje krytycznego podejścia do braku poparcia polskiego rządu dla Donalda Tuska.

Mark Dekan - według "Wiadomości" TVP1 - miał zachęcać do piętnowania postawy rządu Beaty Szydło i stosunku, jaki premier i jej ministrowie prezentują wobec wyboru Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej.

W zaprezentowanym 16 marca br., w głównym wydaniu „Wiadomości”, materiale opublikowano fragment listu Dekana: „Ideologia i prymitywne manipulacje przegrały z wartościami i rozsądkiem. (...) Wyłącznym zwycięzcą nie jest jednak Donald Tusk, tak jak Kaczyński nie jest jedynym przegranym. Razem z Tuskiem wygrali Polacy – wszyscy ci, którzy są dumni z przynależności do Unii Europejskiej. (...) obok Jarosława Kaczyńskiego znalazała się dobra reputacja Polski jako rzetelnego partnera w UE. (...) większość naszych czytelników i użytkowników należy do tej miażdżącej większości, która popiera członkostwo Polski w UE. Podpowiedzmy im co zrobić, żeby pozostać na pasie szybkiego ruchu i nie skończyć na parkingu" - napisał szef Ringier Axel Springer.

W materiale "Wiadomości" głos zabrała Agnieszka Odachowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Onet-RAS Polska. Redakcja zacytowała jej maila: "Nie jest prawdą, by Mark Dekan w swoim cotygodniowym liście do pracowników określał jak powinien być opisywany wybór przewodniczącego Rady Europejskiej (...) W swoim liście Mark Dekan przypomniał pracownikom o wartościach, jakie reprezentuje Grupa Onet-RAS Polska: wolność, rządy prawa, demokracja i zjednoczona Europa." (TAD)

(TAD, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Polska zerwała umowę z Robertem Makłowiczem

Robert Makłowicz (fot. Piotr Bieniecki / www.fototeo.pl licencja: CC BY-SA 4.0)

- Dostarczono mi przed chwilą kurierem urzędowe pismo, w którym TVP odstępuje od umowy na realizację cyklu "Makłowicz w podróży" z chwilą odebrania epistoły - poinformował na Facebooku Robert Makłowicz.

Pismo z zawiadomieniem o zerwaniu umowy dostarczył Makłowiczowi kurier. To oznacza, że po dwudziestu latach programy popularnego publicysty kulinarnego znikną z anteny telewizji publicznej.

(17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo