Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC z kolejną aplikacją mobilną

Aplikacja mobilna Skarbonka TVP ABC zawiera osiem gier

Telewizja Polska udostępniła kolejną aplikację mobilną TVP ABC – Skarbonka TVP ABC.

Aplikacja zawiera osiem gier, które w prosty sposób pokazują dzieciom świat finansów. Dostępna jest na urządzeniach z systemem Android. To piąta aplikacja stacji TVP ABC.

Press

(KOZ, 06.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć milionów widzów oglądało skoki na MŚ w Lahti

Sobotni konkurs drużynowy przyciągnął do Jedynki 5,5 mln widzów, a do Eurosportu 1 - 800 tys. (fot. Eurosport)

Ponad sześć milionów widzów oglądało w TVP 1 i Eurosporcie 1 występy skoczków podczas Mistrzostw Świata w narciarskie klasycznym w Lahti.

Transmisje trzech konkursów skoków narciarskich (25 lutego, 2 marca i 4 marca) przyciągnęły do TVP 1 średnio 5,3 mln widzów. Jedynka, pokazując zawody, osiągnęła 40,34 proc. udziału w rynku (34,25 proc. w grupie komercyjnej). Skoki w kanale Eurosport 1 śledziło średnio 721,1 tys. widzów (udział w rynku: 5,63 proc., w grupie komercyjnej: 3,84 proc.; dane Nielsen Audience Measurement).

Jak podała TVP, sobotni konkurs drużynowy, w którym Polacy zdobyli złoty medal, przyciągnął do Jedynki 5,5 mln widzów, natomiast Eurosport 1 poinformował, że jego widownia konkursu drużynowego wyniosła 800 tys.

(KOZ, 07.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo