Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Użytkownicy YouTube oglądają łącznie miliard godzin wideo dziennie

Serwis YouTube ujawnił, że jego użytkownicy odtwarzają łącznie ponad 1 mld godzin treści wideo każdego dnia.

Według serwisu dzienna globalna konsumpcja kontentu wideo zbliża się do poziomu konsumpcji treści telewizyjnych w USA, który szacowany jest na 1,25 mld godzin dziennie. Pod tym względem należący do Google serwis znacznie wyprzedza swoich głównych konkurentów, m.in. Netflix (116 mln godzin dziennie) i Facebook (100 mln).

(LL, 01.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet z nowym logo i hasłem ”#Wiem z Onet”

Autorem nowego loga Onetu jest Agencja Brand New Attitude

Od 1 marca Onet ma nowe logo. Zmianie logotypu towarzyszy kampania ”#Wiem z Onet”.

Onet się zmienia - zmieniamy logo, szatę graficzną i wprowadzamy nową linię komunikacji ”#Wiem z Onet”. Zwiększamy też ilość krótkich, wysokiej jakości treści, podawanych w nowoczesnej formie. Wszystkie te zmiany mają podkreślać rolę, jaką pełni Onet: obiektywnego selekcjonera i kreatora wartościowych treści, który z chaosu informacji wybiera to, co ważne, żeby zawsze być na bieżąco – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.

Dopełnieniem zmian jest nowa identyfikacja wizualna Onetu.

”Nowa identyfikacja wizualna Onetu to podążająca za współczesnymi trendami typografia, logo jasne jak słońce – dowód, że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. Onet – i wiemy o co chodzi” – tłumaczy twórca logotypu Onetu, Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny, partner z Agencji Brand New Attitude (BNA).

1 marca ruszyła również kampania ”#Wiem z Onet”, która prowadzona jest w telewizji (m.in. Polsat TV4, TVN Siedem, Kino Polska, Polsat Cafe, Polsat Sport), prasie, radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Radio Tok FM, Eska), internecie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w mediach własnych.

Kluczowym elementem kampanii jest nowy logotyp oraz hasło ”#Wiem z Onet”. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do końca marca br.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała, we współpracy z działem kreacji i marketingu Grupy Onet-RAS Polska, agencja MCCann & MRM, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

(KOZ, 01.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo