PKO BP sponsorem obchodów Dnia Żołnierzy Wyklętych
"Quiz wiedzy o Wyklętych" był prowadzony na stronie Bankomania.pkobp.pl
Z okazji przypadającego 1 marca Dnia Żołnierzy Wyklętych PKO BP zaangażowało się w sponsoring kilku wydarzeń okolicznościowych.
26 lutego br. zakończył się internetowy "Quiz wiedzy o Wyklętych", który na swojej stronie Bankomania.pkobp.pl bank organizował z producentem odzieży Red is Bad. Do wygrania był tablet i koszulki. Ponadto bank promował m.in. upamiętniający żołnierzy wyklętych bieg Tropem Wilczym, który w niedzielę odbył się w kilkunastu miastach. Baner przypominający, że 1 marca to Dzień Żołnierzy Wyklętych zawisł na Rotundzie w centrum Warszawy.
W ub.r. PKO BP organizowało m.in. transmitowany przez TVP 1 koncert "Niezłomny honor", było partnerem spektaklu w Teatrze Buffo "Wilczy ślad. Piosenki Niezłomnych" oraz emisji w TVP 1 cyklu programów "Siedem sylwetek Żołnierzy Wyklętych".
(JM, 27.02.2017)