Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Idol" najdroższy w marcowym cenniku Polsatu

"Idol" wrócił do ramówki Polsatu po 12-letniej przerwie (fot. materiały prasowe)

Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego głównej anteny na marzec br. Najdroższą pozycją w cenniku Polsatu jest program rozrywkowy "Idol", który wrócił do ramówki po 12-letniej przerwie.

Za 30-sekundową reklamę przy "Idolu", emitowanym w środy o godz. 20, trzeba zapłacić do 61,5 tys. zł.

W cenniku Polsatu wysoko wyceniono również "Pogodę" po niedzielnych "Wydarzeniach" (ceny reklam sięgają 60,5 tys. zł), poniedziałkowy "Megahit" (do 57,2 tys. zł), pokazywany w piątki o 20 "Kabaret na żywo" (do 56,7 tys. zł) i nadawane w niedziele o 17.45 powtórki programu "Nasz nowy dom" (do 55,8 tys. zł).

(KOZ, 24.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.