Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z programu TVP "Rolnik szuka żony 2" do reklamy

Grzegorz Bardowski promuje markę Chwastox

Anna i Grzegorz Bardowscy, uczestnicy programu "Rolnik szuka żony 2" w TVP 1, wzięli udział w kampanii reklamowej firmy Ciech Sarzyna (Grupa Ciech), producenta środków ochrony roślin.

Kampania pod hasłem "Stąd jesteśmy, tu rośniemy" potrwa do czerwca br. Prowadzona jest w telewizji (TVP, Polsat, kanały tematyczne), radiu (Program I Polskiego Radia, RMF FM), internecie, mediach społecznościowych, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Bardowscy będą promować przede wszystkim środki chwastobójcze Chwastox i Agrosar 360SL. Mariusz Grelewicz, prezes Zarządu Ciech Sarzyna, zachwala: "To niezwykłe połączenie 80-letniego doświadczenia Ciech Sarzyna i dynamizmu młodych polskich rolników, którzy zaufali naszej marce cieszącej się zaufaniem trzech pokoleń polskich rolników".

Kreację przygotowała agencja kreatywna Pompidou. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink, a za działania w sieci agencja They.pl.

(IKO, 24.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.