Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC Polska ma już ponad milion klientów usługi telewizji cyfrowej

UPC

Operator kablowy UPC Polska w ub.r. miał mniej abonentów niż w 2015 roku, ale sprzedał więcej usług.

Z danych opublikowanych przez UPC Polska wynika, że na koniec ub.r. operator miał 1,439 mln abonentów – o 0,2 proc. mniej niż na koniec 2015 roku.

Z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało 1,005 mln klientów (o 4,4 proc. więcej), telewizji analogowej – 209,6 tys. (o 12,9 proc. mniej), internetu – 1,105 mln (o 5 proc. więcej), a telefonii – 634,5 tys. (o 7,1 proc. więcej).

Klienci UPC Polska łącznie korzystali z 2,954 mln usług (wzrost o 3,7 proc.), a w zasięgu operatora było 3,158 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6,3 proc.).

(KOZ, 22.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook chce być jak telewizja. Liczy na zyski z reklam

fot. za pexels.com

Facebook przedstawił plany dotyczące prezentacji treści wideo, dzięki którym chce efektywniej konkurować o wpływy reklamowe z internetowymi serwisami wideo i tradycyjnymi telewizjami.

Wśród nowości zapowiadanych przez serwis społecznościowy znalazły się m.in. autoodtwarzanie dźwięków w treściach wideo podczas przeglądania newsfeedu, pionowa orientacja wideo i możliwość minimalizacji treści wideo do postaci “pływającego okna”. Najważniejszą z nowych funkcjonalności jest aplikacja do przeglądania facebookowego kontentu wideo przeznaczona dla platform telewizyjnych, takich jak Apple TV, PSP TV, Amazon Fire TV i Samsung Smart TV. Termin wdrożenia nowych usług nie został ujawniony.

Dzięki wprowadzeniu nowych funkcjonalności Facebook zamierza bardziej skutecznie konkurować z platformami streamingowymi, m.in. YouTube oraz tradycyjnymi kanałami telewizyjnymi i dzięki temu zwiększyć przychody reklamowe.

(LL, 23.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo