Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Digital Kingdom zajmie się influencerami współpracującymi z Rimmel

Agencja strategiczno-kreatywna Digital Kingdom opracowała dla marki Rimmel (Coty) ideę kreatywną i strategię programu opartego na współpracy z influencerami. 

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmie się selekcją, rekrutacją i stałym nadzorem nad 30 influencerami zajmującymi się tematyką beauty. 

Digital Kingdom współpracuje z marką Rimmel od 2014 roku. W ub.r. agencja wdrożyła program ambasadorskiej współpracy tej marki z trzema influencerkami: modelką Zuzą Kołodziejczyk, youtuberką Berry Malinowską i Karoliną, autorką kanału Viva-a-Viva na YouTube.


(IKO, 15.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.