Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ucho Prezesa - nowe odcinki trafią do serwisu Showmax. Podajemy daty i ceny

W serwisie Showmax dostępne będą nowe odcinki "Ucha Prezesa" (fot. za YouTube)

Nowe odcinki "Ucha Prezesa", internetowego serialu satyrycznego Roberta Górskiego, będzie można oglądać w serwisie Showmax - dowiedział się nieoficjalnie "Presserwis".

"Ucho Prezesa" - nowe odcinki na Showmax

Showmax to serwis SVoD (subscription video on demand) południowoafrykańskiego koncernu Naspers, który dostępny jest w 65 krajach. Na naszym rynku ruszy w przyszłym tygodniu - prawdopodobnie w środę 15 lutego. W polską wersję zaangażowany jest Maciej Sojka, który ostatnio pracował w Google, a wcześniej był prezesem platformy satelitarnej N.

– Kluczowy będzie kontent, bo nasz rynek jest bardzo konkurencyjny. Polscy widzowie cenią sobie polskie treści. W przypadku hollywoodzkich hitów trzeba postawić pytanie, czy Showmax będzie miał je na wyłączność, czy będzie to kontent dostępny również na innych platformach – komentuje Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający segmentem VoD w Grupie Onet-RASP.

Dostępne od 15 stycznia

Z naszych informacji wynika, że polskie treści znajdą się w Showmaksie. Jak się dowiedzieliśmy, w serwisie dostępne będą nowe odcinki "Ucha Prezesa". - Nie mogę teraz komentować takich doniesień. Wszystko wyjaśni się w odpowiednim momencie - mówi Wojciech Orszulak, producent "Ucha Prezesa". Do naszych informacji nie odnosi się również Magdalena Marzec, communications manager w Showmaksie. Z Maciejem Sojką nie udało nam się w poniedziałek skontaktować.

Pod koniec stycznia - w rozmowie z Robertem Mazurkiem w RMF FM - Robert Górski mówił, że produkcja nie trafi do telewizji, tylko "będzie cały czas w internecie. 15 lutego zapraszam na kolejny odcinek".

Na ten sam dzień Showmax zaprosił dziennikarzy na premierę filmu "Czerwony punkt" w reżyserii Patryka Vegi. Vega, pytany przez "Presserwis" o szczegóły produkcji, nie chciał się wypowiadać.

Ile kosztuje Showmax?

Miesięczny abonament Showmaksa (umożliwia jednoczesne oglądanie wideo na dwóch urządzeniach) ma kosztować 19,90 zł, a subskrypcję można opłacić kartą (MasterCard, Visa) lub PayPalem. – To dość konkurencyjna cena w stosunku do dwóch serwisów premium: HBO Go i Netfliksa, o ile oferta programowa będzie na podobnym jakościowo poziomie - komentuje Tomasz Gaweł z Onet-RASP.

Jak zauważa, 19,90 zł wydać trzeba również na abonament za usługę Filmbox Live. Dla porównania najtańsza subskrypcja w konkurencyjnym Netfliksie kosztuje 34 zł miesięcznie i umożliwia oglądanie wideo na jednym urządzeniu w danej chwili (opcja z możliwością używania dwóch ekranów jednocześnie kosztuje 43 zł, a pięciu - 52 zł).
Zdaniem Tomasza Gawła istotne będzie dotarcie do użytkowników. – Część serwisów VoD ma już ugruntowaną pozycję na polskim rynku. Przekonanie użytkownika do nowego produktu będzie wymagało sporych inwestycji – wyjaśnia.

Debiut serwisu w Polsce będzie wspierany kampanią reklamową, w której wystąpi aktor Ewan McGregor. Przygotowały ją agencja Bridge2Fun i dom produkcyjny Opus Film.

"Ucho Prezesa" obejrzysz na...

Showmax dostępny jest przez stronę internetową i aplikację (Android, iOS, wybrane modele SmartTV i Apple TV). Od kilku dni użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android i iOS mają możliwość ściągnięcia aplikacji (wcześniej była niedostępna w Polsce), ale po jej włączeniu następuje przekierowanie na stronę Showmax.com z informacją "My ci pokażemy! Już wkrótce...".

"Ucho Prezesa" to serial Roberta Górskiego z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Komik wciela się w nim w postać Prezesa, czyli Jarosława Kaczyńskiego, i w formie satyry ukazuje jego relacje na scenie politycznej. Produkcja zadebiutowała na YouTube 8 stycznia br. Filmy (odcinki i zwiastuny) zamieszczone w serwisie YouTube dotychczas odnotowały ponad 29 mln odsłon. 

Cytujesz ten tekst? Zamieść do niego link.

(JM, KOZ, 07.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.