Dział: PRASA

Dodano: Luty 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spośród dzienników tylko "Gazeta Polska Codziennie" poprawiła sprzedaż w 2016 roku

W 2016 roku tylko jeden dziennik ogólnopolski poprawił sprzedaż w porównaniu z poprzednim rokiem - była to "Gazeta Polska Codziennie" (Forum), wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem sprzedaży pozostaje "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w 2016 roku wyniosła 281 432 egz. (spadek o 8,5 proc. w porównaniu ze średnią za 2015 rok). Wyprzedza on "Gazetę Wyborczą" (Agora SA) - 140 723 egz. (spadek o 11,2 proc.) i "Super Express" (ZPR Media) - 138 125 egz. (spadek o 4,5 proc.). W wynikach za sam grudzień "SE" ze średnią 135 130 egz. (spadek o 6 proc. w porównaniu z grudniem 2015) jest przed "GW" - 132 837 egz. (spadek o 17,2 proc.). W styczniu br. Agora poinformowała, że na koniec grudnia 2016 roku liczba płatnych subskrypcji cyfrowych jej dziennika wyniosła blisko 100 tys. egz. - o 23 tys. więcej, niż rok wcześniej. Dane te nie są jednak uwzględniane w deklaracjach składanych w ZKDP.
"Rzeczpospolita" (Gremi Media) w 2016 roku sprzedawała się średnio w 54 125 egz. (spadek o 3,2 proc.), a "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - 43 161 (spadek o 4,2 proc.).
Średnia sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" wzrosła o 5 proc., do 20 039 egz.

(JM, GK, 06.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.