Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Strategia rozwoju Grupy SARE SA na lata 2017-19 zakłada fuzje i przejęcia

Co najmniej 20-proc. wzrost zysku operacyjnego EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel - to priorytety, jakie Grupa SARE ogłosiła w nowej strategii korporacyjnej na lata 2017-19. Spółka przedstawiła też wizję swojego biznesu do 2021 roku.

"Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną Grupą" - informuje w komunikacie Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE SA.
Grupa SARE, zajmująca się komunikacją i marketingiem w internecie, ma stawiać na badania i rozwój własnych technologii oraz na zwiększanie kompetencji w zakresie działań wielokanałowych, nie zaniedbując jednocześnie fuzji i przejęć. "Zdajemy sobie sprawę z tego, że rozwój organiczny nie jest wystarczający, aby zapewnić odpowiedni poziom wzrostu. Rynek, na którym działamy, jest wyjątkowo dynamiczny. Chcemy być beneficjentem jego rozwoju. Dobre wyniki Grupy SARE dają przestrzeń do realizacji rozwoju przez przejęcia podmiotów działających w branży" – komentuje Dariusz Piekarski.
Strategia Grupy SARE zakłada przejęcia firm działających w obszarze wideo marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne.
Wyniki finansowe za 2016 rok Grupa SARE zaprezentuje 22 marca br.

(AMS, 03.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.