Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy w serwisach Motor-Presse Polska sprzedaje Ströer Digital Media

Mojeauto.pl

Grupa Motor-Presse Polska podpisała z firmą Ströer Digital Media umowę na wyłączność dotyczącą sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisach internetowych wydawcy.

Chodzi o sześć serwisów, które w sumie mają ponad 500 tys. użytkowników miesięcznie (dane: PBI/Gemius): Menshealth.pl, Mojeauto.pl, Womenshealth.pl, Runners-word.pl, Motocykl-online.pl i Auto-motor-i-sport.pl. Oprócz standardowych reklam display umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych i działań kontentowych.
Na początku roku do oferty Ströera przyłączono witryny należące wcześniej do sieci Ad-Vice.

(JM, 29.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.