Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Radiowa Time promuje w mediach akcję "Eska odwołuje zimę"

Kampania Eski potrwa do połowy lutego (fot. materiały prasowe)

Do połowy lutego br. potrwa kampania reklamowa akcji "Eska odwołuje zimę" Radia Eska (Grupa Radiowa Time).

Do połowy lutego br. potrwa kampania reklamowa akcji "Eska odwołuje zimę" Radia Eska (Grupa Radiowa Time).

Działania reklamowe prowadzone są w prasie (tytuły należące do Grupy ZPR Media, której Time jest częścią), na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty w ośmiu największych miastach Polski) i w internecie. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotował dział promocji Radia Eska.
Słuchacze w ramach akcji "Eska odwołuje zimę" będą mogli wygrać tygodniowy pobyt na Wyspach Zielonego Przylądka. Wyjazd ma być relacjonowany na antenie, na stronie radia i w mediach społecznościowych.

(KOZ, 25.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czabański: zmieniamy media publiczne w dobrą stronę, choć są różne błędy

Krzysztof Czabański (screen za radiozet.pl)

Zmieniamy media publiczne w dobrą stronę, popełniając błędy - powiedział w Radiu Zet przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Jak ocenił, duża część mediów komercyjnych tworzy front propagandowy na rzecz opozycji.


Krzysztof Czabański był w środę gościem Konrada Piaseckiego w Radiu Zet.
Według Czabańskiego standardy, które powinny obowiązywać w dziennikarstwie, są nieraz naruszane. Ale - zastrzegł - "nie błądzi tylko ten, kto nic nie robi".

Pytany, czy telewizja publiczna narusza standardy dziennikarskie, Czabański powiedział: "Wszystkie media naruszają, to się może zdarzyć wszędzie". Jak dodał, jeśli popełni się błąd, to trzeba "posypać głowę popiołem". Przyznał m.in,. że poświęciłby więcej czasu WOŚP w "Wiadomościach" i doradzałby kontynuowanie współpracę TVP z WOŚP.

"Można powiedzieć, że media (publiczne) idą w dobrą stronę, tak bym oceniał, to nie jest dowcip. Oczywiste są różne błędy, różne media, w tym publiczne też popełniają błędy, to jest jasne" - dodał Krzysztof Czabański. Jego zdaniem, telewizja publiczna wypełnia "wyrwę", która była wcześniej w przekazie informacyjnym na polskiej scenie medialnej. "Na pewno jest większe spectrum niż w mediach komercyjnych, idę o każdy zakład" - podkreślił.

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych ocenił też, że duża część mediów komercyjnych uprawia "w istocie rzeczy propagandę". Jego zdaniem, media komercyjne tworzą w dużej mierze "front propagandowy" na rzecz opozycji. "Dobrze jest pokazać, co opozycja robi naprawdę" - dodał.

Pytany, czy telewizja publiczna chociaż raz skrytykowała rząd, Czabański powiedział: "Widocznie aż tak bardzo się ta krytyka nie należała". "Rząd bardzo ciężko pracuje i naprawdę warto pokazywać tę jego pracę, jeżeli są błędy, też warto je pokazywać, bo to służy higienie życia publicznego" - dodał.

(PAP, 25.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo