Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frosta po raz kolejny wybrała Zenith do obsługi budżetu mediowego

Dom mediowy Zenith wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Frosty (producent mrożonek). Jest to kontynuacja współpracy, którą rozpoczęto w 2015 roku.

Zenith będzie odpowiadać za kompleksową realizację działań mediowych: planowanie komunikacji, planowanie i zakup mediów offline i online (w tym zakup w modelu AOD).

(IKO, 09.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.