Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy promują kapsułki Tchibo Cafissimo

Serwis rekomenduj.to

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to, rozszerza zakres działań platformy o współpracę z influencerami.

Serwis Rekomenduj.to daje możliwość realizacji zarówno kampanii marketingu rekomendacji ukierunkowanych na product seeding, jak i akcji w zakresie influencer marketingu. Pierwszą kampanią, do której Rekomenduj.to zaprosiło do współpracy influencerów, jest akcja dla Tchibo pod hasłem "Zakochani w Cafissimo". Jej celem jest promocja różnych odmian kapsułek Tchibo Cafissimo. Ambasadorzy otrzymali paczki z ekspresem oraz zestawem kapsułek. W ramach kampanii dzielą się informacją o produkcie ze znajomymi zarówno online, jak i offline. Kampania rozbudowana jest o konkurs konsumencki na stronie www.zakochaniwcafissimo.pl.

(AMS, 31.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.