Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom z mediowym budżetem koncernu Fiat Chrysler

Koncern samochodowy Fiat Chrysler powierzył sieci Starcom obsługę międzynarodowego budżetu mediowego.

W wyniku wieloetapowego przetargu sieć należąca do holdingu reklamowego Publicis zdobyła zlecenia na planowanie i zakup mediów dla włosko-amerykańskiego koncernu w regionach EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i Azja-Pacyfik. Wartość zlecenia szacowana jest na 600 mln euro. Dotychczas za obsługę budżetów na tych rynkach odpowiadała sieć Maxus (WPP). Do koncernu Fiat Chrysler należą m.in. marki Alfa Romeo, Chrysler, Jeep i Fiat.

(LL, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LeaseTake sponsoruje polską siatkówkę

Trener polskiej kadry Ferdinando De Georgio będzie jeździć samochodem partnera PZPS (fot. materiały prasowe)

Firma LeaseTake została partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Umowę podpisano na trzy lata, do końca 2019 roku.

Multisalon Wynajmu Samochodów przez trzy lata udostępni auto nowemu selekcjonerowi polskiej reprezentacji Ferdinando De Georgio. Logo firmy będzie obecne w halach podczas meczów reprezentacji, a także we wszelkich materiałach promocyjnych związku, w internecie, mediach społecznościowych.

(MAC, 01.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo