Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGNiG do 2020 roku będzie sponsorować polską piłkę ręczną

Kamil Syprzak z nadrukiem PGNiG na koszulce występować będzie przez najbliższe cztery lata (fot. Maciej Weber)

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo przez kolejne cztery lata będzie sponsorem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Nowa umowa ma obowiązywać do końca 2020 roku.

Firma po raz pierwszy została sponsorem związku w roku 2010. Wspiera nie tylko reprezentacje kobiet i mężczyzn, ale także rozgrywki ligowe. Jest twórcą zawodowej ekstraklasy szczypiornistów. - Postanowiliśmy skoncentrować się na wspieraniu wyłącznie tej jednej dyscypliny sportu. Utworzenie ligi spowodowało powstanie trzech spółek akcyjnych klubów, niedługo zostanie utworzonych kolejnych 11. Myślimy też o utworzeniu zawodowej ligi kobiet - mówi Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG.
Logo firmy będzie obecne na strojach zawodników reprezentacji, w internecie, mediach społecznościowych, na wszelkich materiałach promocyjnych związku. Hasło przewodnie współpracy to „Gramy razem. Cel #Tokio2020”.

(MAC, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom z mediowym budżetem koncernu Fiat Chrysler

Koncern samochodowy Fiat Chrysler powierzył sieci Starcom obsługę międzynarodowego budżetu mediowego.

W wyniku wieloetapowego przetargu sieć należąca do holdingu reklamowego Publicis zdobyła zlecenia na planowanie i zakup mediów dla włosko-amerykańskiego koncernu w regionach EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i Azja-Pacyfik. Wartość zlecenia szacowana jest na 600 mln euro. Dotychczas za obsługę budżetów na tych rynkach odpowiadała sieć Maxus (WPP). Do koncernu Fiat Chrysler należą m.in. marki Alfa Romeo, Chrysler, Jeep i Fiat.

(LL, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY