Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PL.2012+ daje agencjom kilka dni na przygotowanie oferty - wliczając w to święta

Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr / Wikimedia Commons)

Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowym, oczekuje od agencji reklamowych oferty przygotowanej w kilka dni, w tym tylko trzech roboczych, bo reszta to przerwa na święta Bożego Narodzenia.

20 grudnia po południu do agencji reklamowych trafiło "Zapytanie o ofertę obsługi graficznej" z doprecyzowaniem, że "nie stanowi ono zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Prawa o zamówieniach publicznych". Agencjom wyjaśniono, że "przedmiotem zapytania jest uzyskanie informacji na temat proponowanych rozwiązań i doświadczenia przy realizacji projektu oraz warunków formalnych i komercyjnych współpracy.

Wykonanie usługi ma trwać w terminie od 2.01.2017 do 31.12.2017 r.". Termin składania gotowych ofert został wyznaczony na 27 grudnia. Jak wyjaśnił Piotr Kostrzewski, menedżer ds. marketingu i komunikacji marketingowej PL.2012+, ogłoszenie zostało opublikowana na stronie www.pgenarodowy.pl w dziale zamówień publicznych już 19 grudnia. - Zapytanie dokładnie określa zakres prac, jakie mają być na rzecz PGE Narodowego wykonane - mówi Kostrzewski. - Dotyczy ono przedstawienia dotychczasowego doświadczenia w zakresie realizacji podobnych zadań graficznych, gotowości wskazania pracownika, który będzie realizował zadania oraz wyceny tych zadań, których jest 21. Z naszej praktyki wynika, że firmom posiadającym doświadczenie w zakresie naszego zapytania przygotowanie pakietu składającego się z prezentacji własnych osiągnięć, opisu koncepcji współpracy z PGE Narodowym oraz wyceny 23 pozycji w pliku Excel nie powinno zająć więcej niż jeden dzień roboczy.

- Nigdy nie dajemy firmom zapraszanym do przetargu więcej niż tydzień na przygotowanie prezentacji, i dotychczas nie było z tym problemu, nikt nie sygnalizował, że to za mało czasu, a co roku wybieramy wielu dostawców, w tym fotografów i grafików - mówi Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji i promocji, rzeczniczka prasowa PGE Narodowego. I dodaje: - Zależy nam na jakości, ale jak ktoś chce pracować dla PGE Narodowego, to musi się postarać.

Niektóre agencje, do których trafiło zaproszenie, deklarują, że na takie terminy się nie zgodzą. - Gdy zobaczyłem timingi, nawet nie doczytałem oferty do końca - mówi szef jednej z nich.

- Już w dniu wywieszenia ogłoszenia udział potwierdziły dwie agencje, więc jestem zdziwiona, że ktoś się poskarżył. Wkrótce będziemy wybierać m.in. agencję digital i planujemy podobny czas na przygotowanie ofert - informuje Borzdyńska.
Przedmiotem umowy będzie obsługa graficzna PGE Narodowego w 2017 roku.

Zamówienie PL.2012+ dotyczy m.in. przygotowania reklam prasowych, projektów ulotek, plakatów, zaproszeń, kart świątecznych, ofert produktów stadionowych i raportu rocznego spółki, kart dostępu dla najemców lóż, infografik związanych z odbywającymi się na stadionie wydarzeniami, ikon i piktogramów na potrzeby sklepu internetowego i strony WWW, a także koordynacja druku, aktualizacja wizytówek dla pracowników spółki i adaptacja materiałów dostarczonych przez organizatorów wydarzeń stadionowych (online oraz print).

(AMS, 23.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olx.pl w kampanii namawia do sprzedaży nieudanych prezentów

Tegoroczna kampania świąteczna serwisu ogłoszeniowego Olx.pl ruszyła pod hasłem: “Nietrafiony prezent to nie koniec świata”.

Jak co roku, serwis namawia do wystawiania nieudanych podarunków na sprzedaż. Tym razem zrobił to w formie teledysku, a w świątecznym spocie wystąpili bohaterowie  tegorocznych kampanii Olx.pl. Agencją odpowiedzialną za świąteczny pomysł dla Olx.pl jest 23Heros, za produkcje odpowiada F25.
Kampania potrwa do końca grudnia. Teledysk do utworu pod tytułem “Nietrafiony prezent to nie koniec świata” można zobaczyć na YouTube i na profilu OLX Polska na Facebooku.

(AMS, 27.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo