Temat: technologie

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blik z multimedialną kampanią reklamową

Blik

Istniejący od 2015 roku system płatności mobilnych Blik (Polski Standard Płatności) rozpoczął pierwszą ogólnopolską multimedialną kampanię reklamową.

Dla potrzeb kampanii firma Easy Hell przygotowała 45-sekundowy spot, w którym młody mężczyzna zapomniał portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu płacić Blikiem. Reżyserem spotu jest Michał Bulik.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One). Planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Kampania promowana jest w stacjach telewizyjnych, internecie, mediach społecznościowych oraz w wewnętrznych kanałach banków (uczestników systemu).

(IKO, 05.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.