Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mixx Awards: VML Poland Agencją Roku, a Starcom Domem Mediowym Roku

W tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencji VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku.

Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s. Tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający Deloitte Digital na Europę Środkową. Tytuł Domu Mediowego Roku trafił do Starcomu. Nagrodę Best In Show dostało Allegro za Legendy Polskie.

Nagroda Specjalna — za osiągnięcia życiowe i istotny wkład w kształtowanie polskiej sceny digitalowej — została w tym roku przyznana Michałowi Kicińskiemu i Marcinowi Iwińskiemu, twórcom CD Projekt RED.

Poniżej publikujemy pełną listę nagrodzonych

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Brand Awareness and Positioning

- Srebro dla kampanii: Allegro - Legendy Polskie (Allegro) oraz McDonald’s - #mamsmakanamaka (DDB Warszawa, OMD)

- Brąz dla kampanii: Bonjour w Carrefour (Saatchi&Saatchi IS, Arena Media/Havas Media Group)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Branded Content

- Złoto dla kampanii: Allegro - Legendy Polskie (Allegro)

- Brąz dla kampanii: H&M Love Songs oraz Orange - Historie na Kartę (VML Poland)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Branded Site

- Srebro dla kampanii: MM DOS (Lubię to - linked by Isobar) oraz Ż do Kwadratu (GONG, Ogilvy&Mather Polska)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Business-to-Business

- Brąz dla kampanii: Można? Można! - z Idea Bankiem (Idea Bank) oraz Team Total (Vizeum Polska, Isobar Polska)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Cross-Media Integration

- Brąz dla kampanii: Allegro Święta 2015 (Universal McCann, Reprise Media, Allegro), Bonjour w Carrefour (Saatchi&Saatchi IS, Arena Media/Havas Media Group) oraz Magnum Double - Uwolnij bestię (Mindshare Polska)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Direct Response and Lead Generation

- Srebro dla kampanii: Promedica24 - Mamy dla Ciebie pracę! (Cube Group)

- Brąz dla kampanii: Conrad.pl w Google Shopping (Starcom, SMG PM / Performics) oraz SOS Wioski Dziecięce (VML Poland)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Games

- Brąz dla kampanii: Kilobity na Czarity (Artegence), Lenovo Gaming (Value Media, Change) oraz Pinball EB (GONG, Mediavest)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Innovations

- Srebro dla kampanii: Theraflu Thermoscanner (Saatchi&Saatchi IS)

- Brąz dla kampanii: Dwa światy Leroy Merlin (MOBIEM, METs)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Interactive Out-of-Home and off-line

- Srebro dla kampanii: Theraflu Thermoscanner (Saatchi&Saatchi IS)

- Brąz dla kampanii: Pepsi Ticket Hunt (Deloitte Digital, Ewesa)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Mobile

- Srebro dla kampanii: Samsung Galaxy S7 (Starcom, Leo Burnett)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Online Marketing with Influence

- Srebro dla kampanii: #PlayTIDAL (Isobar Polska)

- Brąz dla kampanii: łap jaja (TWIN .digital collective, melting pot), Orange - Historie na Kartę (VML Poland) oraz Tubular UnCover (Lubię to - linked by Isobar, Carat Polska, Posterscope Poland)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Product Launch

- Srebro dla kampanii: MojeING (GONG, MullenLowe Mediahub, Brain, WP.pl, Lubię to - linked by Isobar)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Public Service and non-profit campaign

- Złoto dla kampanii: Alivia - Wojna z rakiem (Saatchi&Saatchi IS) oraz SOS Wioski Dziecięce (VML Poland)

- Srebro dla kampanii: Nie chcę być strażakiem (Walk Digital)

- Brąz dla kampanii: Hejt Stop (VML Poland), Jak działa zdrowy człowiek (VML Poland) oraz łap jaja (TWIN .digital collective, melting pot)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Social Community Building

- Złoto dla kampanii: Kuchnia Spotkań IKEA (Kalicińscy.com, MEC, Garden of Words, K2, Blue Ivy)

- Brąz dla kampanii: H&M Love Songs (VML Poland)

Nagrody Mixx Awards 2016 w kategorii Video on-line

- Złoto dla kampanii: Allegro - Legendy Polskie (Allegro)

- Srebro dla kampanii: Nie chcę być strażakiem (Walk Digital)

- Brąz dla kampanii: Orange - Historie na Kartę oraz Organizm w dobrym nastroju (VML Poland)

Do 10. edycji Mixx Awards reklamodawcy, agencje i domy mediowe zgłosili 226 kampanii, z których ostatecznie zakwalifikowano do konkursu 218.

(KOZ, 02.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.