Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: public relations

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Społeczna akcja świąteczna Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Bohaterka akcji Powiślańskiej Fundacji Społecznej

Powiślańska Fundacja Społeczna „Listami od siostry Mikołaja” przypomina o swojej działalności.

Powiślańska Fundacja Społeczna od 27 lat troszczy się o mieszkające na warszawskim Powiślu dzieci z rodzin ubogich, dysfunkcyjnych i zagrożonych rozpadem. Jej  podopieczni to dzieci niedożywione, zaniedbane. Ich rówieśnicy marzą o grach komputerowych, tabletach i zagranicznych wyjazdach. One – marzą o innym życiu. Najczęstsza pomoc, z jakiej korzystają rodziny, to zasiłki przydzielane przez instytucje. Pieniądze jednak nie rozwiązują problemu - potrzeba czegoś więcej niż materialne wsparcie. Najbardziej potrzeba uwagi, opieki i ciepła.
Bohaterką akcji  Powiślańskiej Fundacji Społecznej jest siedmioletnia Zuzia, siostra Mikołaja.  Zuzią i innymi dziećmi codziennie po szkole opiekują się wychowawcy, razem to 30-cioro maluchów. Fundacja  chce zapewnić im opiekę również w przyszłym roku i prosi darczyńców o wpłaty na ten cel.
Kampania startuje 21 listopada 2016 roku i potrwa do końca grudnia. Są to  mailingi rozsyłane  do ponad 20 tyś. mieszkańców Śródmieścia, a na Powiślu - zawisły plakaty. Planowana jest  też akcja bannerowa na portalach społecznościowych i na fanpage’u Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Powstała też specjalna strona internetowa www.dziecipowisla.pl, poprzez którą można przekazać darowiznę.

(AMS, 21.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: technologie

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netsprint kupił większościowe udziały w sieci reklamy mobilnej Adrino

Netsprint

Grupa Netsprint przejęła 80 proc. udziałów w sieci reklamy mobilnej Adrino. Spółka nie ujawnia kwoty transakcji. 

Odkupione przez Grupę Netsprint udziały należały wcześniej do Xevin Investments, Xevin Lab i managementu Adrino. Reklamy Adrino emitowane są w sieci mobilnej, która obejmuje ponad 320 serwisów WWW i 100 aplikacji. Jej potencjał to ponad 1,2 mld odsłon miesięcznie. Pracuje w niej ponad 20 osób.

Grupa Netsprint po przejęciu Adrino chce rozszerzyć swoje portfolio usług o dodatkowe formaty rich media (m.in. wideo), będzie mogła zaoferować swoim klientom mocniejsze wsparcie w kampaniach brandingowych rozliczanych w modelu CPM. Dodatkowo inwestycja ma zwiększyć ilość danych z urządzeń mobilnych zbieranych przez platformę DMP Netsprinta oraz stworzyć unikatowe metody
targetowania użytkowników w tym kanale.

"Adrino posiada unikalne kompetencje w obszarze prowadzenia kampanii rich media i wideo zarówno w przeglądarkach, jak i w silnie rosnącym segmencie reklam w aplikacjach. W połączeniu z naszą wiedzą i technologią profilowania użytkowników oraz budowania popytu w programmatic wspólnie zaoferujemy unikalne rozwiązanie, które pozwoli realizować cele reklamodawców, a także optymalnie monetyzować powierzchnie naszych wydawców" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.

Grupa Netsprint zajmuje się marketingiem technologicznym. W jej ofercie znajdują się: sieć content marketingu ContentStream; sieć reklamy programatycznej Adkontekst; silnik rekomendacji reklam Netsprint Adserver; platforma natywnej reklamy e-commerce ProductStream; sieć mailingowa Email Network; agencja direct marketingu LeadR.

(JM, 23.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo