Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: wyniki finansowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kino Polska TV w dziewięć miesięcy 2016 roku wypracowała 12,8 mln zł zysku netto

Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Kino Polska TV SA po trzech kwartałach br. wyniosły 82,7 mln zł i były o 4,5 proc. wyższe od uzyskanych w analogicznym okresie ub.r.

Grupa ze sprzedaży czasu reklamowego w swoich kanałach uzyskała 15,3 mln zł, czyli o 1,2 proc. mniej, niż rok wcześniej. Jej zysk netto zmniejszył się o 10,4 proc., do 12,8 mln zł.
W portfolio Kino Polska TV są kanały nadające pod marką Kino Polska i Filmbox. Spółka jest też współwłaścicielem naziemnych telewizji: Stopklatka TV i Zoom TV.

(KOZ, 18.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Toya umożliwi widzom głosowanie za pomocą dekoderów i aplikacji

Program "Konfrontacje" (screen za tvtoya.pl)

W poniedziałek, 21 listopada br. o godzinie 18.30 łódzka telewizja kablowa Toya, nada audycję „Konfrontacje” w nowej formule. W emitowanym na żywo programie czynny udział będą mogli wziąć widzowie.

„Konfrontacje” to realizowana na żywo audycja, w której poruszane są aktualne tematy społeczne i gospodarcze, przede wszystkim w ujęciu lokalnym. Dotychczas nie wszyscy widzowie mogli dodzwonić się do studia, by wypowiedzieć się na antenie. Teraz będą mogli wyrazić swoją opinię na dany temat za pośrednictwem pilota do dekodera kablówki: zielony przycisk oznacza "tak", a czerwony "nie". Można będzie też głosować za pośrednictwem aplikacji Toya GO. Wyniki będą prezentowane na żywo podczas audycji.
Toya to kanał nadawany od 1997 roku w ramach oferty telewizji kablowej Toya. Stację można oglądać również w internecie.

(TAD, 18.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo