Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Za komunikacją Ryszarda Petru i jego partii stoi Jakub Bierzyński i OMD Poland

Jakub Bierzyński (fot. archiwum)

Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, jest doradcą Ryszarda Petru i partii Nowoczesna w zakresie komunikacji i marketingu – poinformował tygodnik „Newsweek Polska”.

Z artykułu „Nowoczesna polityka. Kto pomaga Ryszardowi Petru” wynika, że Jakub Bierzyński podpowiada Ryszardowi Petru „polityczne posunięcia i przygotowuje tezy wystąpień”. Miał on m.in. napisać noworoczne przemówienie Petru, a także być autorem określenia „Misiewicze” nawiązującym do Bartłomieja Misiewicza, byłego rzecznika Ministerstwa Obrony Narodowej (partia posługiwała się tym określeniem wytykając władzy nepotyzm). Bierzyński nie potwierdził tych informacji tygodnikowi.
- Pracujemy dla Nowoczesnej jako dom mediowy, kupujemy kampanie, w tym momencie kampanie fundraisingowe – mówi Jakub Bierzyński zaznaczając, że współpracują z tą partią od kampanii wyborczej.
Czy dom mediowy może angażować się w ten sposób w działalność polityczną? - Ktoś musi. Ma to o tyle wpływ na funkcjonowanie firmy, że w obecnych czasach nie uda mi się wygrać przetargów spółek skarbu państwa. A skoro i tak w nich nie startuję, to nie mam nic do stracenia i mogę coś dobrego dla kraju zrobić – tłumaczy Bierzyński.

(IKO, 08.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Mann jako WojTech w kampanii sieci Saturn

Wojciech Mann i Marcel Borowiec w reklamie Saturna

Sieć sklepów Saturn rozpoczęła kampanię wizerunkową z udziałem dziennikarza i prezentera Programu III Polskiego Radia Wojciecha Manna oraz aktora Marcela Borowca.

W spotach reklamowych Mann wcielił się w postać pragmatycznego WojTecha, a Borowiec w zakochanego w nowych technologiach Reneusza. Obaj jako doradcy klienta przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.
Wcześniej Wojciech Mann reklamował mi.in. herbatę Lipton, sieć komórkową Heyah, sieć supermarketów budowlanych Nomi i magazyn "Focus".
Kampania prowadzona jest w radiu (RMF FM, Radio Zet, Program III, Czwórka, Zet Chilli, Antyradio, Radio Eska, RMF Maxxx, RMF Classic, Tok FM, Radio Pogoda, Złote Przeboje, Rock Radio), telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne), internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl i media społecznościowe). W ramach kampanii będą też dystrybuowane gazetki reklamowe Saturn i insert w prasie (za realizację odpowiada agencja Redblue).
Za przygotowanie kampanii w telewizji i radiu odpowiada agencja K2, za produkcję spotów dom produkcyjny OTO, a za zakup mediów dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann. Realizacją działań w internecie zajęła się agencja Golden Submarine, a w mediach społecznościowych K2 Media. Za działania PR odpowiada agencja TBWA PR.

(IKO, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo