Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia programu Durczoka w Polsat News maleje z odcinka na odcinek

Kamil Durczok (fot. Polsat)

Średnio 274,4 tys. widzów ogląda w Polsat News program publicystyczny Kamila Durczoka "Brutalna prawda. Durczok ujawnia".

Kanał pokazuje program dziennikarza w czwartki o 21, od 20 października br. Emitując trzy pierwsze odcinki "Brutalnej prawdy", notował średnio 1,81 proc. udziału w rynku – mniej od TVP Info (1,93 proc.) i TVN 24 (2,8 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) stacja z wynikiem 1,1 proc. wyprzedziła TVP Info (0,59 proc.), ale przegrywała nadal z TVN 24 (1,75 proc.).

Widownia programu Kamila Durczoka w Polsat News maleje z odcinka na odcinek. Pierwsze wydanie "Brutalnej prawdy" oglądało 348,8 tys. widzów, drugie – 255,5 tys., a trzecie – 217 tys.

Dane: Nielsen Audience Measurement

(KOZ, 07.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa TV. Jarosław Kulczycki i Beata Tadla pokazują studio programu "24 godziny"

Jarosław Kulczycki i Beata Tadla pokazują studio programu "24 godziny" (screen za facebook.com)

Beata Tadla i Jarosław Kulczycki z Nowej TV (Grupa ZPR Media) witają telewidzów z przymrużeniem oka. W klipie opublikowanym na Facebooku pokazują... stół i telebim. Telewizja rozpoczyna emisję sygnału 9 listopada.

- Muszę zdementować jedną, bardzo krzywdzącą pogłoskę, która pojawiła się w sieci. Otóż pojawiły się zarzuty, że nasze studio jest wirtualne. To nie prawda, ono jest realne – tak wita się z internautami Jarosław Kulczycki, prowadzący na antenie Nowej TV program „24 godziny”. Dziennikarz przy okazji wymownie uderza w stół i obudowę telebimu, udowadniając, że wszystko jest prawdziwe.

- Chciałbym, żeby ktoś podszedł do mnie na ulicy i powiedział mi: wie pan, fajny program robicie, bo ja rozumiem co do mnie mówicie. Wreszcie wiem, dlaczego ważny jest trójpodział władzy i Trybunał Konstytucyjny – mówi już na poważnie Kulczycki.

Stacja przygotowała drugi klip, w którym główną rolę gra Beata Tadla. - 9 listopada to jest na pewno nowe otwarcie dla nas wszystkich – mówi prezenterka Nowej TV. - Dawno nas nie było i bardzo się stęskniliśmy za państwem, drodzy widzowie. I dlatego mamy niezywkłą przyjemność zaprosić państwa na program "24 godziny" – zachęca Beata Tadla.

Program „24 godziny” emitowany będzie od 9 listopada, codziennie o godzinie 18.30. Audycja, której gospodarzami będą Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Jarosław Kulczycki i Marek Czyż powstaje pod kierownictwem Tomasza Syguta. W ramówce Nowej TV znajdzie się m.in. serial „Moda na sukces”.

Grupa ZPR Media ma w swoim portfolio jeszcze trzy stacje naziemne: Polo TV, Fokus TV i 8 TV, a także trzy kablowo-satelitarne: Eska TV, Vox Music TV i Hip Hop TV.

(TAD, 07.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo